Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Inlägg - deadrabbit

#1
Från SÄK.
Detta är inget snabbt svar eller en ursäkt men vi hade personalbrist tätt inpå konventets start.
Det var Jag, Joel och Kalle. Tappade 2 man före konvent start och jag hade  tyvärr schema ändringar under BSK som till följd gav sämre täckning. Men vårt mål var 12h pass.
Men vi fanns garanterat 16-20 som ni själva vet om ,men ingen lämnade före 01.30 lördag-söndag. Under fredagen däremot fanns ingen täckning - lördagens dygn.
Vi hoppas att de vi tog utan pass, och de sovsäckar eller möbler som blockerade som åtgärdades uppskattades.
#2
Jag har varit med sedan BSK 26 och ordnat SÄK, ställer gärna! upp igen
#3
BSK 30 / SV: BSK30 Konventsmöte 5/10 18.30
oktober 04, 2012, 21.39
En representant från SÄK kontaktad som skall närvara istället för mig på mötet. Han är känd sen tidigare och har varit med minst de senaste 3 åren.
#4
BSK 30 / SV: BSK30 Konventsmöte 5/10 18.30
september 30, 2012, 17.07
Arbetar kväll tyvärr, tom 19.30. Med svarar gärna på frågor efter mötet! Har inga egna frågor just nu.
#5
BSK 30 / SV: Konventsprotokoll BSK 2012 - 120509
september 25, 2012, 19.47
Jag blev kontaktad och har sms/mailat med Marcus.
4 SÄK gubbar klara, vi nöjer oss antagligen med det.
#6
BSK 30 / SV: Konventsprotokoll BSK 2012 - 120509
september 22, 2012, 17.18
Fet bump, har varit utomlands i september och därför missat möten!
Vill ni ha SÄK börjar det bli jävligt bråttom för ni att planera det. Styrelsemedlem eller arrangör för bsk30 kan väl höra av sig AS SOON AS POSSIBLE till mig på min mailadress eller tfn:
Noll 7 noll 5 åtta 4 sex 6 ett 1
#7
BUMP, jag är tillbaka efter utbildningen. Hur går det med styrelsen och organisationen?
Vill ni har SÄK? Antal dagar och tider?
#8
Angående SÄK, vill ni så kan jag nog ordna detta igen!
Kontakta gärna mig ordentligt och inte på forumet då jag genomför en utbildning just nu, som tar mycket tid.

mailto:tobiaszanden_87@hotmail.com
phone:Noll 7 noll 5 åtta 4 sex 6 ett 1
#9
BSK 29 / SV: Efter konventetmöte 12/11 kl 16.00
november 17, 2011, 17.09
Finns det något protokoll eller en rapport ifrån "Efterkonventmöte 12/11 kl 16.00" ?
#10
BSK 29 / SV: Efter konventetmöte 12/11 kl 16.00
november 11, 2011, 18.58
SÄK tackar för sig och bifogar sin logg med viss censur.
I övrigt vill vi meddela att vi var mycket glada att slippa öppna dörrarna, glada över att det var rekordlågt medförd alkohol, blockering av nödutgångar och bråk mm.
Mindre glada över hur kontroll på band i WH40K(Sandgärdet) huset sköttes och att speciell dispens var utdelad som gjorde att spel påbörjades utan band överlag.

Till nästa år föreslår vi att utan band inget spel, dvs man kan betala band på plats i WH40K huset, spel kan avbrytas.
Sova gör man endast i sovsal.
Dörrarna bör gå att ordna åt konventet, talar man med rätt man eller kvinna så kan de säkert ordna det åt oss för att slippa det momentet. Möjligheten finns där tror vi.


BSK 29 4-6-11-2011 SÄK logg
18.00 Briefing
19.00 Genomgång utav lokalen nyckelkort mm.
20.00 Allt flyter på många registrerar sig.
21.00 Allt flyter på folk överallt.
22.00 Allt flyer på alla verkligen spelar.
22:40 David Dynefors anmäler att brandskyddsmyndigheten INTE har något papper med föreskrifter till oss i SÄK. Detta för att de vet om att vi är här och inte anser att vi behöver något.
23.00 Ett papper finns utskrivet angående brandsäkerhetskrav i receptionen.
00.00 Person onykter cyklar förbi högskolan.
02.42 Person onykter ramlade av cykeln i lobbyn.
03.00 – 06.00 Mycket sömn under konventet en tillsägelse om att nödutgångaran inte är sovplats.
Städ 1 – Patrik Bolin hämtar kortet imorgon runt 08.00. Joakim Skoog har kortet.
07.50 Insläpp duschar.
08.38 Insläpp duschar.
08.50 Patrik Bolin hämtar kortet, Städ1, vilket är okej.
09.00 Den goda nyheten kommer att ingen tidsbegränsning finns för duscharna.
10.00 Bil olovligen parkerad bredvid "Den sovande studenten" Regnr: YN34301. Den har, enligt utsago, varit parkerad större delen av natten.
10.23 11st personer eller fler saknar band i första matchen W40K men skall skaffa det emellan rundorna.
11.09 Privata sovsaker finns i magic-salen.
12.29 Ett par besökare skall from nu skaffa band efter första matchen W40K igen.
13.37 Observation, person utan band. En spelare i rödblå skjorta vid bord 4 Bellona, person bar band under klockan.
14.00 Bellona, Sovsal, butik och Sandgärdet ok.
15.10 4 st personer saknar band i Sandgärdet WH40K.
16.48 1 st person utan band i Sandgärdet WH40K.
17.00 Alla hade band överallt.
18.00 WFB i bellona startade alla hade band.
19.15 SÄK spelar epic sax guy låten.
21.00 Inspekterat kårhuset, sandgärdet och sovsalarna. Flertalet personer utan armband i både kårhuset och sandgärdet, åtgärdas EJ iom att personalen i respektive hus skall sköta det själva enligt den information vi delgivits. I övrigt inget att rapportera.
21.04 Patrik Bolin (rollspelsansvarig)lämnar in papper "handhavande av kortläsare".
22.10 Låste efter Bellona när WFB var klara.
23.00 Patrullerat alla byggnader, inget att rapportera.
00.15 Släppte in ett gäng Maffia spelar i Stora salen på våning 3.
02.00 Eskorterade en tjej in i WH40K byggnaden där hon glömt sin plånbok.
03.30 Patrullerade sovsalen och huvudbyggnaden, inget att rapportera.
04.00 Flyttade på 2 personer som sov bortanför caféet.
04.42 Receptionen har full koll tillsammans med SÄK.
04.55 Dagens visdoms ord kläcks: Once you go black you go deaf.
05.30 Undersökte en individ som strök omkring runt WH40K huset, det visade sig vara en spelare som inte hade någonstans att sova. Tog med honom till Caféet så han kunde sitta och leka med de andra barnen.
05.58 Adde vann munchkin.
06.08 Såg en pant-tant.
06:21 Tidningsbud åkte förbi.
07.14 Kalle drar en skämt.
08.00 Duschar öppnas.
09.00 Duschar inslätt.
09.40 Butik öppnas.
10.00 WFB och WH40K börjar, Säk släpper in spelare i cafeteria-utrymmet i WH40K-byggnaden.
11.00 Spank the monkey igång.
11.30 Rond genomförs i samtliga byggnader, ingen saknade band.
12.05 När "Tunak Tunak Tun 10 hours" spelas passerar två Indier och glatt uppmuntrar låtvalet.
13.00 Priser delas ut.
13.48 Sovsalarna kontrollerade. Utrymmet är iordningplockat och alla förutom fyra individer har hämtat sina grejer.
13.52 Person hämtar huvudnyckeln för nyttjande av hiss vid verksamhetsavveckling.
14.55 Samma person lämnade tillbaka huvudnyckeln.
15.00 Säkfunktionen upplöses i atomer.
#11
BSK 29 / SV: Konventsmöte 3/11 17.00
oktober 31, 2011, 17.12
Någon för SÄK deltar antagligen inte på mötet pga internutbildning. Men meddelar att SÄK kör uppstart ca 18.00 tiden fredag på BSK. Då vi missar mötet är vi tacksamma för information om andra radionät under arrangemanget.
#12
Lägger ett par punkter här ifrån SÄK till mötet som ni gärna får ta upp i dagordningen:

*Personal hur ser det ut är alla platser fyllda?
*Brickor/skyltar personliga såväl som anslag - reception, städ, arrangör, etc bör märkas upp, samt förbud emot alkohol, droger, att dörrar ej är öppna vid rökning, duschtiderna etc
*Mat/dricka-kuponger kommer det att finnas? - (kan det utlovas 1k/4h =3k/12arbetstrimmar( Vi arbetar inte bra hungriga)
*Alla undantag som finns vart sover folk, vart kan man handla prylar, vilka får gå in och inte
*Alla alla bär band eller enskild spelbiljett
*Att ingen spelar fören de är betalda/anmälda i receptionen
*Tag/Kort och nycklar
*Ytterdörrar flyttar fram sin tid för låset eller stängs av så sent som möjligt

OFF TOPIC: Och får vår förening(Boråslajvförening) affischera hos er på högskolan under/före eventet?
#13
När är nästa möte med 1 månad kvar?
Och får våran förening affischera hos er på högskolan under/före eventet?
#14
bsk29 önskemål ifrån säk
skicka in / fyll i brandsäkerhetspapper om vart folk skall sova dag och tider
ordna gärna något med högskolans dörrar som vanligt, går det inte att få dem öppna ge oss fjärrkontroll
vi vill ha 1 mat kupong/4h arbete 12h= 3 st

old quote bsk 28
Citat*personal hur ser det ut är alla platser fyllda? - finns det täckning på alla arbetsuppgifter
*brickor/skyltar personliga såväl som anslag - reception, städ, arrangör, etc, samt förbud emot alkohol, droger, ha dörrar öppna vid rökning, duschtider etc
*mat/dricka-kuponger kommer det att finnas? - (kan det utlovas 1k/4h =3k/12arbetstrimmar
*alla undantag som finns vart sover folk, vart kan man handla, vilka får gå in och inte
#15
BSK 29 / Kallelse konventsmöte Torsdag 1/9
september 05, 2011, 15.21
missade detta möte men ta kontakt med anders för säk annars så delegerar jag det vidare till honom