GothCon-08

Startat av emil, februari 27, 2008, 22.22

Föregående ämne - Nästa ämne

Henk

Yehep!

Då vann man Epic Armagedon på Gothcon. vann finfint 4duster av 5! Askul och  göörtrevliga motståndare. Och mina Shadowswords är fortfarande obesegrade :!:

Gick det bra för er övriga Borås/Kinna tabletoppare?
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Apanpapan

Åh, herregud, nu kommer vi få höra det till döddagar att Henk vann. Eller iallafall till nästa Gothcon. ;)

Skämt åsido! Bra Henk, kul att någon försvarar Geddonfärgerna och tvålar till resten av Sverige. Grattis :)
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Jag, Larsson, Dyne och Nemo låg hyfsat till inför sista omgången. Sen gick det åt fanders. Jag och Martin var 2 poäng ifrån att få spela finalpasset, de andra lite längre ner. Martin bästa gedonit på 21:a eller 22:a plats.

Vi har med andra ord dessvärre fallit långt ifrån våra fornstora dar (när vi alltid hade 3 pers kvar i finalpasset) så det är väl dags att börja spela lite mer WHFB. Kanske ska på SM den 31:a maj.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"Vi har med andra ord dessvärre fallit långt ifrån våra fornstora dar (när vi alltid hade 3 pers kvar i finalpasset) så det är väl dags att börja spela lite mer WHFB...

Sedan kanske vi ska börja bygga dugliga arméer med ;)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Henk

Mer Wfb + hårda armèer Ftw!
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Apanpapan

Kanske ska damma av Bloato Beefcakes Big Bonanza...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

jättem jorme

jag kom på en rätt så pissig 59:e plats efter ha spelat 0-20, mot solklar vinst som vände till solklar förlust efter att 3 savage boar boys överraskat min hierophant med en waaaaaagh-banner, och en orc lord som slashade (turligt) ihjäl min kung på en combat runda.  /klas