Lite saker som jag vill bolla med folk om BSK

Startat av Brain, september 16, 2010, 18.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Vill vi ha ComRadios - SVEROK har till utlåning, i så fall hur många

SVEROK kan assisstera med affischtryckning - Någon designer tillgänglig

Personal till Kiosk

Personal till REC

Skall vi ha bagage? I så fall personal, platsen är bokad

Fick en förfrågan om det går att hyra in skåp som man kan sätta ett eget hänglås på till konventet. Hur skall vi ställa oss till detta?
Tomas Davidsson

Brain

Många har läst tråden men ingen svarar...
Tomas Davidsson

dagle

Citat från: "Brain"Vill vi ha ComRadios - SVEROK har till utlåning, i så fall hur många

SVEROK kan assisstera med affischtryckning - Någon designer tillgänglig

Personal till Kiosk

Personal till REC

Skall vi ha bagage? I så fall personal, platsen är bokad

Fick en förfrågan om det går att hyra in skåp som man kan sätta ett eget hänglås på till konventet. Hur skall vi ställa oss till detta?
6 - 8 komradios kan vara bra. Fler skapar nog inflation. Vi klarar oss dock utan men kan dock underlätta lite. Tar det mer än 1 timma att skaffa dem så är det knappt värt det skulle jag säga. (iom att säk har egna)

http://verdokai.deviantart.com/
Tror nog att hon här inte är allt för dyr för att göra något om vi vill? (hon är sverokare etc)

Bagage så tycker jag i mån om personal. Dock så brukar det vara enklare och locka folk dit, och i värsta fall kan man förflytta dem till kiosken. :twisted:

Brain

Har redan bild, skall bara sätta den.
Har boka comradios

Personal, personal, personal...
Tomas Davidsson

deadrabbit

ser gärna en uppdatering på personalbanken under bsk
hur många behövs?
hur många finns på varje sektion?
Operativ chef SÄK BSK31
Operativ chef SÄK BSK30
Operativ chef SÄK BSK29
Operativ chef SÄK BSK28
SÄK BSK27
SÄK BSK26

Brain

Citat från: "deadrabbit"ser gärna en uppdatering på personalbanken under bsk
hur många behövs?
hur många finns på varje sektion?

Stora uppdateringen kommer ske under lördagens Konventsmöte.
Just nu har vi 13 pers + en kärntrupp på 5-7 pers

De mesta som vi har är öppna för att jobba där det behövs.

Bedömt antal som behövs är helt beroende på huruvida vi kommer lägga upp det hela med kioskens öppetider och om vi skall ha en bagageinlämning.

Snabbt överslag:
Receptionen behöver 10 pers för att gå runt
Kiosken 15-20
Bagage 8-10

Allt är beroende på passlängd och hur slitande det är. 8h nattvak i rec är inte så ansträngande medan 8h i kiosken tär på de mesta
Tomas Davidsson