[Köpes] Typhoon missile launcher

Startat av Dale, mars 26, 2011, 07.10

Föregående ämne - Nästa ämne

Dale

Jag är på jakt efter 2 par Landspeeder Typhoon missile launcher, har du ett eller två par över så hojta till.

/Dale

KOBOLDKUNGEN

Jag har en landspeeder storm om du eller någon annan är intresserad, råkade köpa fyra, splitt ny, inplastad och allt.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Dale

För att förtydliga så är det alltså inte en hel landspeeder jag vill ha, utan bara Typhoon Missile launcher som kommer i par - och jag vill ha två par av dessa. Så om någon har köpt en landspeeder och inte kommer använda missilerna vill jag köpa dem.

Ivar

testa att kolla bitzbarn.com
de dealar med begagnade bitz
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Martin Larsson

http://www.bitsandkits.co.uk/
http://www.bitzbox.co.uk/

har inte testat dem själv skall sägas men du borde ha tur på nån av dem :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

har köpt från http://www.bitsandkits.co.uk/ och det funka finfint, problemet är ofta att de fräcka bitsen ofta är slut.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Fördelen med ebay är att många av företagen som säljer bits via egna hemsidor finns där med, plus massor med affärer som inte har någon annan Internets shop. Plus alla privatpersoner som säljer där.

Jag har beställt hur mycket som helst på amerikanska ebay, från USA, Kanada, Mexiko, Australien, Thailand m fl och det har funkat superbra. Snabbt, billigt och oavsett vad du ska ha så finns det troligen.För som Erik säger, på andra ställen är bitsen ofta slut. Rekommenderas verkligen till alla! Tänk på att söka worldwide bara.  :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Dale

Tack så mycket för alla tips, ska kolla in alla dessa ställen :)

Martin Larsson

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Jag har beställt hur mycket som helst på amerikanska ebay, från USA, Kanada, Mexiko, Australien, Thailand m fl och det har funkat superbra. Snabbt, billigt...

har tullen assassinateat dina inköp nån gång när du handlat utanför EU? Eller verkar dem ignorera små försändelser med plastbitar?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Tullen har hållt sig lugna, men de flesta köp jag gjort har varit från privatpersoner och då är det väl ingen tull? Från företag har jag bara gjort pyttebeställningar förutom när jag köpte 4 landspeeder storm då!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se