Färgborttagningsmedel

Startat av emil, juni 09, 2005, 18.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "Beach"Nej, allra helst inte, men det är ju bra att veta hur man sak göra om det dyker upp. Det finns ju lite annan plast som man kommer över som är för dyr för att kasta (nya marine terminators t.ex.)

Mnja vet faktiskt inte det. Myltipose figurer är så fett kul att pilla ihop att det  inte är värt att spara en slant för att låta nått fån ha gjort det åt en...och säkert då också ha klottrat sönder skiten :(
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Beach

Jag är inte så petig, och att såga sönder ihoplimmade figurere och "scavange" tycker jag är kul...
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.

MOB

Citat från: "Beach"Det är dock det enda alternativet man har om man ska måla squats till exemepl; nya figurer är knepiga att få tag på. Ska ut och köpa grönsåpa...

Squats i plast suger. Det var ju liksom inga direkta multiposefigs. Metallfigsen är snyggare och går att strippa.
..........
MOB

Beach

Jag gillar dem, och det där med multipos; så länge man bara använder figurernas armar - helt sant. Men om man är villig att modda saker så blir de ganska okej. Dessutom är de inte så dynamiska som ras. Jag tror de blir bra.
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.