Mega Dust del2 Kinna 1/7

Startat av Henk, juni 28, 2007, 19.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Henk

Pratat med Jerry och jag är självklart med. Spelar nog O&Gs, men kanske blir det Imperiet. Blir ett konkret svar på lördag förmiddag  som senast vilken ras jag spelar.

Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Robin

Hmm. Kan man vara med i bilen tror du Henk? Ev. är jag intresserad :)
Jag vann combat med 13.

lt pain

Hej alla krigare

Vi är nu sju ( 7 ) stycken spelare inför söndagen MEGA DUST :twisted:

Vore bra om det blev en till från geddon så blir det M-Wolf mot Armagedon  (lite kul) :wink:

Patrik spelar Dwarfs
Andreas spelar Dwarfs
Klas spelar Tomb kings
David spelar Ork & goblins

Jerry spelar Ogers
Henk spelar empire eller Ork & goblins
Robin spelar ?

Spelstart kl. 11:00

Om vi blir 8 st så tycker jag att vi bara tar 2000 p och INTE 2250p ett förslag.

Eller kom med ett eget förslag. :?

Med vänliga hälsningar
Patrik

cracked_open

hmm Robin ge ett klart besked annars måste vi snarast ragga upp en till. Svårt att planera på ett eventuellt intresse
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

BigDave

Måste alla orcher å dvärgar å lik hålla på å slåss hela tiden?

Kan vi inte bara vara snälla å kramas?

Jag anar en ohelig allians mellan odöda M-Wolfare, gröna M-Wolfare å små feta skäggiga M-Wolfare....

Henk

Tjoho!

Pratat med robin, men han ger besked senare under dagen om han e me eller inte. jag lirar Imperiet imorrn, så bered er på att ducka kanonkulor. Om inte Robin e med så kan vi ju lira de onda mot de goda, klassikt e kul de med. Så jag avvaktar med att bygga armè tills jag vet hur många poäng vi kör per general.

Mvh

Henk

lt pain

Blir vi bara sex ( 6 ) stycken tycker jag som du henk
dom goda mot dom onda och i sådant fall kör vi på 2250p

Med vänliga hälsningar
Patrik

Henk

Tjo!

Robin e med. Nu vet ni det. Bättre sent än aldrig.

Mvh

henk

cracked_open

Åter måste jag säga att det har varit en väldigt trevlig söndag med många skratt och spännande tärngslag.  :D Efter att ha gråtit floder och återhämtat mig ifrån det svarta moln av deppihet som drog sig över mig och mina tärningar de första 5 rundorna  :oops: Men man glömmer det hemska och minns det roliga  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Henk

Jorrå det va kul o spela som fan, lite roligare o spela när man har mestadels jättetur större delen av dusten, det har inte hänt på bra länge :) mina mäktiga helblasters sköt effektivt i 4 turns utan en enda missfire!!! Mummaland!!!

mvh

Henk

xDantex

sooooo....   hur gick det för samtliga inblandade? vem vann?
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

jättem jorme

ogres, orcer & gobbos och tomb kings fick bita i gräsetr mot en high elf, empire o dwarf alliance efter att ha ätit bly.

Robin

Citat från: "jättem jorme"ogres, orcer & gobbos och tomb kings fick bita i gräsetr mot en high elf, empire o dwarf alliance efter att ha ätit bly.

.... Och Drakeld. Vi bör nog kanske begränsa shootingen lite mer till nästa gång. Det hade ju räckte med superoutridersen  :lol:
Jag vann combat med 13.