Grillkväll på geddon

Startat av dagle, maj 01, 2008, 19.21

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

I morgon kväll (02-05-2009) hade jag och Henke tänkt att anordna en liten grillkväll i föreningens lokaler. Ta med kött om ni vill grilla, kommer nog även att bjudas på lite korv med bröd också. Kött och spel är ju en vinnande kombo så kom ner och ha skoj. ni får även bjuda henke på öl men han kommer inte dricka det här =)

Grillen kommer att tändas mellan 19.00-21.00 beroende på folk och väder.

Utruf

Citat från: "dagle"I morgon kväll (02-05-2009) hade jag och Henke tänkt att anordna en liten grillkväll i föreningens lokaler.

..Inomhus?  :D

Blev lite sunkigt väder idag, får hoppas att det blir bättre imorn.
Thou shalt not refer to the Machine Spirit as "Cruise Control".

Lasguns don’t make cool disco lights for your party.

Getsen

Vilket lysande initiativ från våra kära medlemmar. Ska försöka komma förbi :)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Waaaagh

Nu erre så att jag som härskare över tja allting i vanlig ordning O.O tycker att en ny!!!!!! (massa ! är roligt!!!!) grillus kvällus som det så fint heter på latin, vore på tiden att ordna, då som en del vet grillen på geddon är lite ehm, si och så gällande skicket tänkte jag fråga om någon snäll skäl vill skänka sin fina fungerande grill till geddon eller om våran förening kan tänkasig betala mig lotsa love and money för en ny ( säg runt 200pix max) så kan det säkert ordnas det me.

Men summa summa summa sumarum ny grillus kvällus vid geddons lokal antingen denna (19-20  juli) eller nästa helg beroende på väder, vind, folk, folk som släpper vind, etcetrus och så. men kött är ett måste! om man inte är veggo då kanske man kan ta nått annat, som pierre tidigare sagt innan där uppe ^^ är kött (som är gott) spel (som är roligt) Eld (som är varmt)  och Henke (som är jag) en klart vinnande combo av saker som kan gå fel, eller rätt menar jag, typ. aja slå en post till denna del av forumet vid intresse så avgör jag vem som får och inte får avgöra om det blir någet av det hela!

(folk som undrar hurvida jag orkar posta sånna här saker i detta eminenta forum kan jag bara säga en sak till, HAHAHAHHA!)

Mvh Eder egna speciella jag

Waaaagh

ingen som är sugen på o grilla då? =/

cracked_open

Alltid roligt med initiativ men det kanske är lättare om man kan spika ett datum och säga att folk är välkomna  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

carlsson

Vi kommer att grilla på ASL-dagen nu på lördag....

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Waaaagh

står ju antingen denna eller nästa helg =/ ville ha svar här o se om folk var sugna på det och kunde tänka sig denna eller nästa helg då men eftersom ingen svarat så verkar det inte bli någet.