PTOLUS - City By The Spire - en kampanj i 48 akter.

Startat av biggabush, november 19, 2006, 15.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Hej!

Följande kommentarer om datumen kommer från Fredrik Ewers:

6/6 OK! Kan dock inte lira till sent eftersom jag börjar jobba kl 06.45 dagen efter. Är detta ett hinder?

Akt 10: 9/6 kl 15.00. Detta datum spelar Marie, Stefan och Jag (Ewers) sista (troligtvis!) spelningen i min Westernkampanj. Jag tror det måste ha blivit ett missförstånd.  :?

Akt 11 + Akt 12: Dubbelpass spelhelg fredag 13/7 samt lördag 14/7. Spelar gladeligen dessa datum och vill redan nu boka in en den hårdaste sängplatsen i huset. Arbetar till 13.30 på fredagen så det vore bra om jag kunde hämtas upp vid jobbet för snar avfärd.

Mvh /F  8)

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

biggabush

REVIDERADE NÄSTKOMMANDE SPELDATUM

Eld och järn!

Se nedan ändrade datum.

Akt 9: 6/6 kl 13.00. Alla är med utom Erik och Anders (Anders?). Vi spelar till 24.00 varför Ewers kan vara pigg o jobba dagen därpå. Marie som arbetar tar buss 150 till Fristad. Jag hämtar dig. Hojta å säg vilken tid du kommer raring.

Akt 10 + Akt 11: Dubbelpass spelhelg fredag 13/7 samt lördag 14/7. Alla kunde. Övernattningsmöjlighet finns. Spelledarens barn och hona är bortresta vilket betyder lots of space å sänglinnen för alla + sköna möjligheter för frisinnad gruppsex och homosexdebuter.

Akt 12: Lördagen den 20/7. Alla kan utom Erik.

Allt ok med detta?
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Ewers

Akt 12: Lördagen den 21/7. Alla kan utom Erik.

ok!  8)

biggabush

Men jobbar inte du dagen efter Ewers? Det var därför 20/7 är bättre. Vi börjar och du kommer efter jobbet 15.00 och kan spela länge och sent den 20/7 eftersom du inte jobbar 21/7.

OK?

Ewers

Alltså menar du:

Akt 12: Fredagen den 20/7. Alla kan utom Erik.

Vilket är ok det med!  :D

/F  8)

biggabush

Jag menar det jag menat hela tiden:

Att Ewers är med och spelar den 20/7 efter jobbet kl 15.00. Jag förstod det som att du inte jobbar den 21/7 (=går bra att spela sent den 20/7).

?

Ewers

Har insett att det är inga stabila scheman på mitt jobb men som det ser ut just nu är det just så som du menar Anders.

/F  8)

biggabush

Gobbos Spider

20/7?

Jobbar själv den dagen till 1800 så jag kommer tidigast ut 1930.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

biggabush

Men enligt ditt svar var du ju ledig den 20 juli. Svarade du fel eller har du blivit tvingad? ;-) Hursom. Svara då gärna igen så att jag kan göra klart datumen.

biggabush

SLUTLIGA FINALA NÄSTKOMMANDE SPELDATUM

Har härmed nöjet att presentera kommande slutgiltiga datum. Smärre revidering har gjorts. 20/7 utgår. Ersätts med 21/7.

Akt 9: 6/6 kl 13.00-24.00 (tidig sluttid pga Ewers arbete). Alla utom Erik och Anders. Marie tar bussen. Samåkning med Stefan som vanligt för övriga.

Akt 10 + Akt 11: Dubbelpass spelhelg. Fredag 13/7 och lördag 14/7. Start fredag kl 13.00. Slut lördag natt. Alla närvar. Övernattning för den som vill.

Akt 12: Lördagen den 21/7. Alla kan utom Erik.

Sparvel

Nu har jag fått mitt sommarschema tillslut! jag ska försöka komma ihåg att kopiera och ta hem idag.
Men jag kommer vara ledig varannan helg - varannan onsdag iaf :D
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Zebulon

Ajdå. Stockholm tog död på alla mina pengar. Nåväl. Återigen; spel från v. 27 tillv 28 går fetbort (semester och bortrest och arvika). Menmen. Set character AI ON, wield sword, hack orc.  :!:
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

biggabush

OK. Wicked sword - fell orc.
OK. Marie. Låt mig veta när du vet.