[Hârnmaster] Lir für alle!

Startat av emil, april 27, 2004, 11.55

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Mmmm... Men alvkatten är lurig, och det dröjer nog innan man fångat den. Men visst, stencirklar med eld och krukor fyllda av guld är ju realistiskt under nästa spelning.  8)

Henry Hjon-son?
Hawkwin Duck är sängliggandes trist nog, men mer gull och äventyr till oss då!  :P

deadbolt

beskattningen kommer vara ett faktum, ert guld är mitt, mitt, mitt....
//Fogden :evil:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

GrandPA

Guld, guld.  Dan nöjer sig inte med lite guld. Här är det  magiska prylar som gäller. Dan paxar första magiska vapnet så får ni ta guldet.

Dan rensar stan

P.S. vad använder alvkatter för vapen?  D.S.
All for one and more for me

deadbolt

helt ok, då kan hakvin byta till sig det för en begagnad yllerock lr nått  :lol:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

emil

Eyh! Den alviska hjälmen med drakpyntet är min! Don´t pill på min hjälm!

Ekelund

Det vikta är att hjon... just i egenskap av hjon... inte får vara med och dela på vare sig guld eller magiska pryttlar...

Jag har hört märkliga rykten att Alternas prins har kommit till Harbaal...
Tjoff... That was a crossbow...

deadbolt

ja du Beomund, dags att leva upp till din signatur  :twisted:

emil

Yup! Som oövervinnelig "king of da ring" så får nog Beomund det tufft!  :wink: Undrar om det är Alterna som kommer med den omtalade Altprinsen?

Vi måste lira snart igen så man kan se vad nollorna går för! *Yar!*

Ekelund

Suck... Tja... Hrmph... King of da sittring... verkar ju inte vara någon högvinst just vid detta tillfälle direkt...

"vill ni se en dyna... se på mig..."

Ähh... va faaan lite skäktor skall väl en karl tåla...  :wink:

emil

Såklart du gör! Vi har viktigare saker att göra än att dö i ngn skum sektsamling. Glöm inte mörkrets hjärta och alla alvkatter!

*Mjaou!*

Tycker lätt att vi spelar den 8:e, och gärna lite till. Vi är nära nu...  :P

Ekelund

Du har rätt... det är bara att bita ihop och drömma sig bort mot sommaren. Vi ordnar en flatbottnad båt och ger oss upp för floden ackompanjerade av stora eldar och "the end"... Alvprinsen Kurtz grav, till bredden fylld med guld och magiska attiraljer, finns vid flodens slut...

emil

Charlie Boy hälsar: Att ALLA som spelar Hârnmaster i Beppo´s kampanj är välkomna på 30-års fest hemma hos honom nu på lördag den 2 April, kl 19:00 o framåt. Kom som du är, sup dig snyggare, och må bättre helt enkelt!  :P

(Kan inte Beppo fixa en festspelning den 1:e April, All Fools Day nurå?)

Över och ut, sup fanfarer ur din strut!

deadbolt

i'll man the .50 x-bow.
grattis btw chow-lee :wink:

emil

Citat från: "Ekelund"Vi ordnar en flatbottnad båt och ger oss upp för floden ackompanjerade av stora eldar och "the end"... Alvprinsen Kurtz grav, till bredden fylld med guld och magiska attiraljer, finns vid flodens slut...

Fan! Måste få tummen ur och se extended version... Det låter så spännande!

Kan rapportera det att alla som inte kom på Charlie-Boy´s fest missade nåt. Grymt snygg blev man!  :wink:

Beppo

Spelledaren tackar alla grupper för bra spel. :D

CP-ligan 5 april  2005

Rohald 2
Liv 2
Daggwin 2
Hakvin 2
Henry 1
Dave 1
Marak 1
Hakvin 1
Teo 1
Dan 1
Beomund 1

Dessa personer har tyvärr lämnat oss ...

R.I.P listan

Namn                                                         Dödsorsak              
Hubert (Bråkmakare från Harn)       Avrättad