[Hârnmaster] Lir für alle!

Startat av emil, april 27, 2004, 11.55

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Citat från: "Ekelund"Hrhhm... Runsvärdet råkar vara mitt... Tog det från Undulaten du vet... ehh... just det du var medvetslös då...

Tindby nästa...

har jag inget som helst minne av, först spännet nu mitt runsvärd, jag anar hur kommer bli när vi når altskatten... :roll:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

emil

:lol: Alvkatten är MIN säger jag ju! :wink: Käbbla ni gärna om vems dödssvärdet é. Det skadar väl knappast att se hur det står till med Boring efter babbarerna lämnat? Men sedan blir det Tindby och trollslakt. (Efter det att man har fått slicka sina sår...)

Vart tog den där mystiska gudagåvan till altkula vägen nu igen, Hakvin? 8) Skänkte inte du den till lönnmördar-fettot som nu ska ha ihjäl din polare? *Fniss!*

deadbolt

ävem solen har sina fläckar, jaja tjockisen blir väl ett lämpligt mål vid nått senare tillfälle. jag köper borin först timdby sedan, måste medge att trollet har viss dragningskraft, men mörkrets furste låter vi bli!!!
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Ekelund

Theo har helt rätt... Hawkvin kan helt enkelt inte betros med magiska attiraljer eftersom ger han bort dem till första bästa tjockis...

Det blir nog väldigt svårt att ta tillbaka mitt utlånade runsvärd från den så friske Hawkvin...  :wink:
Tjoff... That was a crossbow...

emil

Beomund, vår levande och portabla artefaktkammare. :pirate: Mörkrets furste kan vi nog avstå från för stunden, om Theo har tur så är det problemet löst på ngn mystiskt sätt. Det var ju den där historien om shorkynen, Hardrans dotter o 40 rövare i skogen som vi kanske borde ta tag i också ngn gång. Vi har ju faktiskt fått betalt för göra ngt iaf.  :oops:

Ekelund

Artefaktkammare? Jo det är klart... om man ger bort sina artefakter har man inga kvar... Vart är närmasta tjockis?

Haldran och de förti rövarna låter spännande. Om inte jag minns helt fel var tidstrollet inblandat i den härvan också i och med sierskan som "råkade" vara en shorkynsk prinsessa. Henne måste vi hitta. Är hon tjock kan hon få en artefakt av Hawkvin också.

Skönt att Hawkvin äntligen insett att Tidstrollet är det enda rätta. Mörkrets furste kan vi spara tills vi anser at vi har tid... Tänk om han också är tjock, då har vi inte många artefakter kvar se´n.

emil

"Råkade" vara en prinsussa? Han har ju ett TJOG av dom, den där fjollkungen! Frågan är ju snarare den om dom är lika grisskära som alvprinsussor?(Hakvin, mer känd som Alvexperten vet säkert)  :queen:

Vi behöver ju inte vara SÅ generösa mot tjockisar, bara för att Hakvin ger bort artefakter till dom. Eller? Dan, the man with a plan, kan säkert stjäla tillbaka dom om inte annat.

Först Boring, sedan Tidstroll-Tindby, 40 rövare i Hardrans dotter(som kanske löst sig), Öh... :shock:  Kammarherrens alvstav, mörkrets hjärta o alvartefakter, o till sist mörkrets furste... Ja, vi har ju en del att göra, så helt sysslolösa é vi ju inte. Om inte annat så kan vi alltid ta och ha ihjäl dom där havstrollen som spärrats in i ngn grotta. Dom badar säkert också alvartefakter! Om inte annat så har jag ju min sked... :P

Ekelund

Du har så rätt... Tur att Dan kan sno tillbaka artefakterna som Hakvin strör till första bästa tjockis.

Är helt på hela uppläget Borin, Tindby, tidstroll, kammarherren, alvskatten, mörkrets furste, havstrollet och de tre riddarna... Vad ska vi göra sedan? Vid det laget bör vi har massor av artefakter. Undrar hur många tjockisar det finns på Harbal? Det smartaste borde vara att äta sig själv riktigt tjock... Så att Hakvin ger sina artefakter till mig...

emil

Uhm... Cepledaren har ju mailat ut nya datum, men det går inte att maila honom, dom bara studsar. Är det ngn annan som har dom problemen, eller är det bara mig borazz-zzz stad mobbar? :pirate:

deadbolt

bara dej.... den 10 kan jag , den 3e är kass.

Ekelund

Jag har heller inga mailproblem. Kan både 3:e och 10:e fast helst 3:e...

Att bli mobbad av Borås Stad är inget att vara ledsen över... snarare en fjäder i hatten.

emil

Jag kan både och, ni får göra upp om vilket datum genom en duell i mighty dice eller nåt. Alt *fniss* så får Dan fälla avgörandet. "Mobbningen" tolkar jag också som ngt positivt, så begåvad och klipsk som jag är. :P

Tjarlie vet jag inte om han ska vara med, det är ju ett ganska naturligt läge i kampanjen för han att lägga tärningarna på hatthyllan, om än temporärt(?)

GrandPA

Bägge datumen går bra för min del. Men hur lång tid gick det senast? Är inte Dan fortfarande medvetslös för ett bra tag framöver? I så fall är det ingen idè för mig att vara med eller tror ni det kommer gå lite tid nu?

Undulaten vem fan är det? Jag trodde ni slogs mot barbarer och inte nån jävla höna.

Om Dan måste stjäla tillbaka allt som Hawkwind ger bort som blir dom Dans. De e ju inge kul o tjuva om man inte får behålla sakerna.
All for one and more for me

emil

Dan kan behålla sakerna om han blir tjockis, annars é den gyllene regeln att man måste ge bort MINST en artefakt till varje tjockis om har ngn.

Misstänker att det kommer gå en del tid nu, alla é skadade rejält förutom Beomund. Fast han é ju å andra sidan skadad på ett annat sätt.

Ekelund

Jag kan spela 10:e också... No roblems...

Emil har helt rätt. Dan få bara behålla sakerna om han är tjock.

Undulaten VAR den hemskaste barbaren av dem alla... Han fimpade Theo och var allmänt otäck tills Beomund satte stopp för hönserierna.