[Hârnmaster] Lir für alle!

Startat av emil, april 27, 2004, 11.55

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Det luktar väl som att den 10:e é bäst då´rå, fast Beppo får väl förmedla detta annars kan det bli bajs.
Undulaten tröttade ju Theo ut åt Beo, genom att listigt ta alla hans attacker för att sedan dyka på hans dödsrunesvärd. :wink: Blev det en undulatdödsrune-yxa över till Theo förresten? Han é ju ganska tjock...

Ekelund

Undulatyxan är i tryggt förvar... Först försöker Hawkvin sno Undulatsvärdet och nu detta med yxan... Skall jag inte få behålla mina surt förvärvade artefakter själv?

Theo fick i alla fall endel stryk av undulaten så han kanske kan få titta på undulatyxan en stund... Så får vi se om han är tjock nog... (Måste få reda på alla tuffa magiska förmågor som man får först  :wink: Både yxan och svärdet har säkert edge minst 25 och gör bäraren immun mot allt t.o.m att man måste ge bort artefakter till tjockisar.)

10/7 får vi se...
Tjoff... That was a crossbow...

emil

He He... Undulatartefaktvapnena é nog bättre än vad livs levande artefakt-Beo tror, med tanke på att dom "nästan" sänkte Theo. Dom rispade ju t.o.m. hans rustningsbefriade nakna lekamen.

Beo å Theo med varsitt dödsrunevapen - Va? Det låter ju nästan som en riktig hjältesaga. Då är det ju bara alla alvartefakter kvar att hämta, inget skulle kunna stoppa dom... kanske... :roll:

Ekelund

Det finns bara ett sätt att stoppa dem... I :bootyshake:

Du har naturligtvis rätt. Alvartefakterna är så gott som våra. Mörkrets fursta darrar... sjötrollet flyr för livet och tjockisarna flockas girigt kring Hawkvin.

Ekelund

Hej und hå... Är nu åter i landet. Spelade ni 14/8? I såfall fimpade ni tjockisen?

När spelar vi nästa gång [ryck i svärdsarmen...]

emil

Hepp! Inget lir alls tyvärr, Beppo har väl mailat nya datum, men har inte fått ngt svar än. Men chanserna till spel ökar väl om den livs levande artefaktkammaren är i landet. Jösses, kommer knappt ihåg senaste spelningen... :? Förutom det att denna där tjockisen är ett paranoit as som bör få springa sina sjuka ärenden själv. H-e vad dryg han är! Och han vill säkert också åt artefakterna. :wink:

emil

Uhm.... Har lyckats dubbelboka mig ngt på måndag 9 Oktober, jag kommer ngt senare vid runt 17:30, men sean kan vi köra! :P

GrandPA

Slutar jobba 18:00 på måndag, kommer ungefär en kvart senare men börja utan mig annars kommer vi aldrig nån vart.
All for one and more for me

emil

Äsch, jag kommer oxå runt 18:00. Ska få reperationskalkyl för bilen, sedan måste jag jobba in tiden så att inte bossen får spel. Han är redan i upplösningstillstånd och självantänder snart (även utan viltolyckor. *fniss* :toothy5: )

emil

Tema 13 å crit fail-kavalkaden fortsätter... :occasion9: Vad ska då fördömda män ta sig till under 20 dar i Anstal(t)?

Totalt deka ner sig och vältra sig i mjöd, spyor och andra kroppsvätskor tills träben återuppstår?
Söka upp avlidne? Lotass och tvinga honom bli trollmat i Ortans grotta?
Några andra kreativa förslag?

Ekelund

KLrt vi skal hitta Lotass... den där brodersmördarn borde få en omgång. Jag skulle tro att "befria" hans syster skulle ge honom rjäl huvudvärk.Om vi samtidigt har räöddat den Shorkynska prinsessan kommer vi vara en faktor som han får svårt batt hantera (träben till trots...)

Det bästa med träbenet är att flykt inte ens är ett alternativ... Precis som Sarajinn förespråkar (eller nåt...)

Beo Träfot? Är inte det en gammal seriefigur ur Buster?

emil

Benny Guldfot möter Beo Träben? Ack! Hemska tanke... :lol: (Varför får jag dessa visioner när Jon Jönsson knäcker Erkan Zengins näsben?)

Beo får ursäkta, men 20 dar i Anstal(t) känns trist, vi andra får försöka hitta på ngt kreativt, eller tillräckligt destruktivt, så 20 dar går. Så kanske vi andra också får ligga och slappa på en sjukbädd i nåra dar. ;)

Dan Da Man? "Gnaget, saft å thailändska pojkar"-resenären?

GrandPA

Klart vi ska hitta den där Lotass. Utan tvivel finns det en hel skara med personer som gömmer sig uppe i bergen och bara väntar på att få ge den där brödramördaren en kniv i buken eller nått annat trevligt.
All for one and more for me

emil

Jaha, dax för lir snart igen. Men vad ska vi göra nu´rå? Är det bara Lot-of-ass som gäller efter 20 dgrs tristess. Man undrar ju hur Beo låter med sitt nya träben, det kan bli intressant och höra han smyga i framtiden... 8)

Ekelund

Gött lir senast... Nu när vi besegrat Morgathdemoner också så det finns igen hejd på hur ostoppbara vi är.

Beppo har efterlyst en tydlig riktning inför nästa spelning (som om VI inte riktigt vet vad vi håller på med :shock: ). Min absloluta uppfattning är att Orthan eller kanske Midler är det enda raka att gå på. Särskilt Orthan... Ärligt hur många chanser får man att rädda Shorkynska blinda prinsessor...

Nåväl, skriv er inställning i forumet så kan vi säkert ge Beppo en riktning som heter duga...