Allmän gräl och pajkastningsplats

Startat av Martin Larsson, augusti 02, 2004, 15.30

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "Nisse"Stäng ner gedon under soliga dagar så alla ljusskygga får lite sol på sig

Ja e lätt böjd att håll me´  :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Björn"jävla väder :!:  Det är för varmt  :!: Jag vill ha kyla  :!: GRÄÄÄL :!:  

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:   :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Viva le ficklampa :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Nisse"Stäng ner gedon under soliga dagar så alla ljusskygga får lite sol på sig

Ja e lätt böjd att håll me´  :twisted:

Wot!!!  :x
Skaffa er ett liv! :wink:

Martin Larsson

Citat från: "emil"Wot!!!  :x
Skaffa er ett liv! :wink:

Wot tebaks!!!!!
De e ju just va vi har(kom igen Nisse,  håll med) 8)

Niklas

Vet ju att det är precis så. Har ju för mycket liv tom... hinner knappt vara på gedon ju.  :wink:

Martin Larsson

Citat från: "Nisse"Vet ju att det är precis så. Har ju för mycket liv tom... hinner knappt vara på gedon ju.  :wink:

Si si compadre, life´s a bitch 8)

Lobotommie

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Nisse"Vet ju att det är precis så. Har ju för mycket liv tom... hinner knappt vara på gedon ju.  :wink:

Si si compadre, life´s a bitch 8)

And so are you!!! BÖÖÖÖÖÖÖÖLLL!!! :twisted:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Martin Larsson

Citat från: "Lobotommie"And so are you!!! BÖÖÖÖÖÖÖÖLLL!!! :twisted:

Må vara, men jag klagar inte iaf :D

Robin

Die you danish scum! (That's all of you btw, och speciellt Sebbe. Svengelska ho.)
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Folk citerar mig på geddons forum... snart är jag lika stor som ghandi...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

sebbe

Citat från: "Robin"Die you danish scum! (That's all of you btw, och speciellt Sebbe. Svengelska ho.)
tjockis
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Robin

Citat från: "sebbe"
Citat från: "Robin"Die you danish scum! (That's all of you btw, och speciellt Sebbe. Svengelska ho.)
tjockis

Ho.
Mupp.

=P
Jag vann combat med 13.

Bubba132

Ey fi fan vad jag hatar er allihopa! Skall göra fäller så ni alla kan bli kanin mat!  :twisted:

Usually_Insane

svårt att hålla sig snäll till julen eller?  :)  Stackars bubba, vissa är ju naturligt snälla  :roll:  :wink:
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Alfredsson

fan vilka jävla nördar ni är.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.