ASL Pool 2 diskussionstråd

Startat av carlsson, februari 01, 2007, 00.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Lindbergh

God morgon!

På fredag kan jag först efter 16:30 typ, det är dessvärre en dag med mycket jobb!

Schysst spelning i tisdags, en eloge för ditt anfall mot gavelhuset och din framryckning på bred front i det östra avsnittet! Åter igen blev ett KSP-näste förintat av ditt OBA  :cry:

Ha det gott!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

carlsson

Citat från: "Lindbergh"God morgon!

På fredag kan jag först efter 16:30 typ, det är dessvärre en dag med mycket jobb!

Schysst spelning i tisdags, en eloge för ditt anfall mot gavelhuset och din framryckning på bred front i det östra avsnittet! Åter igen blev ett KSP-näste förintat av ditt OBA  :cry:

Ha det gott!

L

Fredag blir ingen bra dag för mig trots allt, hade som sagt fått för mig att vi skulle köra dagtid, och kvällen skiter sig. Tyvärr måste jag säga. Vi får sikta på tisdag igen helt enkelt!
Men frågan är hur din sommar ser ut, känns inte helt omöjligt att kunna boka in några heldagar där, eller vad säger du?

Huset i fråga kallas tydligen för trafikkontoret, nu återstår bara att hålla det också...  :roll:

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Lindbergh

Ok, då får det bli tisdag!

Hmm, ja denna dag lär jag inte få fram tillräckligt med reserver för att återta huset. Min ursprungliga tanke var att få understödjande eld från KV-1an som var nedgrävd, men det gick ju inte enligt plan :cry: får se om jag får någon minut över på söndag för att analysera läget och se om jag kan trolla lite...har ju lite idéer kvar och rök fungerar ju för bägge?  :D

Sommaren ser ljus ut :D det kan bli en del spel troligen men redan efter 6 juni börjar det också bli möjligt att ta lite mer ledigt från jobbet, så någon heldag i mitten på juni är ju kanske något?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

carlsson

ETA tisdag?

Jag kan komma loss lite tidigare om det är intressant.

Andreas Carlsson, Borås

Lindbergh

Intressant...jag vet att jag har viss möjlighet att komma loss tidigare, men vet inte riktigt hur mycket...kan nog börja 17:00 på rak arm, men om vi skall börja tidigare än det måste jag kolla i min kalender som är på kontoret  :D

BTW så är jag på konferens nästa tisdag och kommer hem sent så nästa tisdag är körd för min del...

Vad säger du, är 17 lagom?

carlsson

Vi siktar på 17, kan du tidigare så messar du!

Andreas Carlsson, Borås

Lindbergh

Messar efter lunch eller så, måste dock köra min sambo någongång under kvällen!

ha det gött, nu är det CSI!

carlsson

Finns det nån möjlighet att flytta nästa tisdagspelning till en annan dag denna, eller nästa, vecka?

Fotbolls-EM stundar och nästa tisdag är det Sverige - Grekland. Förvisso så börjar matchen först 2045, och vi hinner möjligen klart dagen till dess, så det är kanske inte hela världen. Men ändå?

Andreas Carlsson, Borås

Daniel

Citat från: "carlsson"Finns det nån möjlighet att flytta nästa tisdagspelning till en annan dag denna, eller nästa, vecka?

Fotbolls-EM stundar och nästa tisdag är det Sverige - Grekland. Förvisso så börjar matchen först 2045, och vi hinner möjligen klart dagen till dess, så det är kanske inte hela världen. Men ändå?

2045 det är allt några år dit!
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Fluff

Citat från: "Daniel"
Citat från: "carlsson"Finns det nån möjlighet att flytta nästa tisdagspelning till en annan dag denna, eller nästa, vecka?

:lol: härligt, det här är humor!
ät en makaron till!

Daniel

Citat från: "Fluff"

:lol: härligt, det här är humor!

Jag ber om ursäkt för min låga humor, men jag kunde bara inte mostå!!!
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Fluff

Jag ber om ursäkt för min låga humor, men jag kunde bara inte mostå!!!

bra humor ska man inte be om ursäkt för. lägre humor åt folket!
ät en makaron till!

Lindbergh

God morgon!

Kan inte denna vecka, helt kört för min del! Kan flytta nästa tisdagsspelning till att kanske bli på onsdag i stället om det skulle passa? Det är riktigt tajt om tid nu innan midsommar dessvärre! Annars kan vi väl spela och se hur långt vi hinner till typ 20:30? Jag kan nog till och med börja lite tidigare kanske, runt 17:30 som det ser ut just nu!

Ha det gott!

L

carlsson

Citat från: "Lindbergh"Kan inte denna vecka, helt kört för min del! Kan flytta nästa tisdagsspelning till att kanske bli på onsdag i stället om det skulle passa? Det är riktigt tajt om tid nu innan midsommar dessvärre! Annars kan vi väl spela och se hur långt vi hinner till typ 20:30? Jag kan nog till och med börja lite tidigare kanske, runt 17:30 som det ser ut just nu!

Vi kör på tisdag då, blir enklast! Start så tidigt som möjligt.

Andreas Carlsson, Borås

Lindbergh

Hellooo!

Jag har, insåg jag i dag, en hel del på jobbet men skall försöka komma loss tidigt för jag har ASL-abstinens :D . Vad sägs om att börja 17:00?