Tjo!

Startat av Hail Sigmar, februari 12, 2007, 16.16

Föregående ämne - Nästa ämne

Hail Sigmar

E sugen på att lira wfb till helgen, helst fredag. E ledig hela dagen, så ja kan lira närsomhelst. Ska testa den nya imperie listan som blivit gimpad som fan. Kan ju inte gå dåligt :)

Nån som e sugen på en dust på fredag?

Ha de gött!

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

fia

hej! jag skulle vara interesserad att spela.. men då min lizardmen arme blev stulen för nån vecka sen så har jag bara min (inte ens) halvfärdiga beroniaarme (som jag inte spelat mycket med) och har då bara 1000p... du kanske hade tänkt dig nått mer..
ny i stan

Apanpapan

Tur att någon hann före. Annars skulle Bloato Beefcakes Big Bonanza ta sig till slagfältet och ge Imperiet fett med box.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Hail Sigmar

2000p vore de tänkt, Men ja möter jättegärna lord bloato Beefcakes big Bonanza slem armè. Han har ju tillomed med ett diaboliskt skratt. Undrar om den nya jätteförbättrade helblastern kan skjuta han i sank inn runda 3? :)

Ewers

Fia skulle kunna låna brittonians av oss om det innebär att hon spöar upp Henk.  :D

Mvh /F

fia

*ler* så bra vet jag inte om jag är att jag kan lova att vinna...så jag tror dom får spela..
ny i stan

Niklas

Klart hon får låna av oss om det är Henk hon ska spöa...  :D

fia

supersnällt att jag får låna.. men kom nu inte och tror att jag är nån superbra spelare.. folk har gjort det misstaget förr.. första gången jag spelade i Berlin så spelade jag mot den tredje bästa i deras förening och med massor av tur vann jag.. och sen trodde dom att jag var hur bra som hellst.. så på turneringen så fick jag börja spela med mot han som vann förra året och gissa om han spöande mig.. hade int een chans alltså..
ny i stan

Hail Sigmar

Bretonians får det bli. snickra ihop en 2000p armè så får vi bryta lansar med varandra :). vilken tid vill du lira? jag kan efter 13:00 o framåt.

Jag e inte så bra på de nya reglerna, men det kommer nog gå bra ändå.  Ska läsa på litegrann innan fredag.

Mvh

Henk

Ola, ja vill ha 1 unit slayers till WM när du lägger in din beställning, det borde räcka för att spöa dina nesliga Chaos.

fia

oj.. jag har inte alls läst dom nya reglerna.. har inte köpt den boken.. men jag klarar mig nog ändå.. du får säga till om jag gör nått åt helskotta fel..

men då hoppas jag på att jag får låna lite figurer av Nisse och Ewers..

jag kan när som för jag är ledig hela dagen.. så ska vi säga 13.30?
ny i stan

Niklas

Trevligt att ni kan börja spela tidigt på fredagen men vet inte om våra figurer finns att tillgå då så det kanske funkar om vi lånar ut dem redan på torsdagkvällen? Eller vad tycker du Fredrik?

Som det ser ut just nu så är jag ledig men vet inte om jag är det på fredag... E ju ring och spring personal

Hail Sigmar

13:30 funkar finfint för mig, schyst av ewers o dig Nisse o låna ut lite figgs.

fia

ja.. verkligen..
ny i stan

Ewers

Henk: ring mig eller så snackar vi på torsdag när jag lirar med LH om hur ni skall få grepp om figgisarna.

/F  8)

Huggorm

Jag är i stan fram tills söndag och spelar gärna mot någon med mina nya dvärgar. kan spela vilken dag som helst.
Död åt Tengil!