Jyhad/Vampire

Startat av Barcus, februari 23, 2007, 14.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

dilba

Jag vill spela imorgon vid 18 som vanligt.

Någon som vet varför Kari eller Carlos inte spelar mera ?

Ewers

Jag hoppas komma ner för lir kl 18.00.

/F 8)

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Martin Larsson

Ska försöka pilla mig ner med :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Fotboll på onsdag så vampire idag eller imorgon runt 18 ?

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Fotboll på onsdag så vampire idag eller imorgon runt 18 ?

Med tanke på hur homogay fotboll är så tycker jag folk som vill vara gay kan kramas och titta på det och oss som vill vara män spela kort som vanligt!

Skulle f.ö. kunna spela kort imorrn med 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Onsdag är enda dagen för kortspel...

Waaaagh

Kort skall kunna spelas varje dag! men kan folk inte det är la onsdagar bäst. ändras inte för fotbolls gayar, bättre vara kortgay! ;)

Ewers

Kommer inte ner idag.

Kari

För er som aspirerar på världsherravälde eller skryträttigheter vill jag informera att det spelas jyhad på geddon ikväll. kl 19
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Ewers

I'll be there.

/F 8)

dilba

Idag vid 18 som vanligt ?

Raslurbat

Jag kommer efter jobbet vid 21
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Ewers

jag kommer ner ock vill köra till sent.

/F