Jyhad/Vampire

Startat av Barcus, februari 23, 2007, 14.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Jag kommer ner för en omgång men kommer inte stanna sent.

/F 8)

Raslurbat

Yes yes yes

BLITZ!!!
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Kari

same same, försöker vara där vid 17 redan, så ifall nån känner för en smygblödomgång tidigt... I will be there.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Martin Larsson

Sååå hur är det nu, är det fortfarande spel på onsdag eller har folk deflectat till ASL då?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Förra onsdagen var vi sju som spelade så det är väll fortfarande onsdagar som gäller.

Martin Larsson

Syftar till att ewers å Larsa ska spela KGP La Grande och det verkar som att dem kommer ha onsdagar som standarddag :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Framöver kommer inte Larsa och jag kunna vara med och spela kort på onsdagar. Aslkampanjen kommer nog håla på i några år.

/F 8)

dilba

Vi kan ju byta jyhad dag. Tisdag eller torsdag funkar för mig.

Martin Larsson

Gissar att "framöver" betyder att det fortfarande blir onsdag denna veckan?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Då jag för befälet över en armegrupp Rangers (representerade av 6 gluters!!! :shock: ) som ej är i kontakt med fienden går min del av spelandet väldigt fort och därför bedömmer jag att jag kommer kunna vara med imorgon. Dock fyller mor år, dessutom jämt, och det kräver sin närvaro på obestämd tidsmängd. Därför kan det vara så att jag kommer sent.

/F

Martin Larsson

Citat från: "Ewers"Då jag för befälet över en armegrupp Rangers (representerade av 6 gluters!!! :shock: )...

Armegrupp? Som i Svensk betäckning av detta? Som består av 6 gluters? :lol:  :lol:  :lol:

Gogo power rangers 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Är det onsdag eller torsdag som gäller denna veckan?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Onsdag för min del.

Martin Larsson

Hoff?
Gnoff?
Hzzz?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Nu på onsdag och kommande onsdagar inom överskådlig framtid kommer jag och Lars-Robert spela ASL. Vissa onsdagar kommer vi kunna vara med när det faller sig så att den slemme tysken skall göra set-up osv.

/F 8)