Jyhad/Vampire

Startat av Barcus, februari 23, 2007, 14.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Så är det dags att börja spela kort på torsdagar då eller hur ska man tolka det? Eller är folk sugna på bägge dagarna? Eller andra funderingar?

Vad säger folk?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

För mig spelar det ingen roll om vi spelar på onsdagar eller torsdagar men
det är en del spelare som inte är inne på forumet så ofta så det är nog bättre
om man tar det med alla när man är där nere.

Martin Larsson

Spel onsdag?
Spel torsdag?

Blitz?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Jag tycker ni fortsätter spela på onsdagar. Jag kommer kunna vara med ibland men torsdagar är kass för mig då jag jobbar kväll nästan alltid (jag har ju spelat Asl eller kort på onsdagen :wink: ).

Denna onsdagen kommer jag dessutom jobba natt så det blir bara lite asl för mig innan jobbet.

/F

Ewers

Jag kommer ner för lir imorgon.

/F 8)

Niklas

Vem har slutat spela och vill sälja ett gäng med kort?

Martin Larsson

Ska se om jag kan få det att gå ihop, borde nog egentligen måla, men det är ju över 1 veckan kvar :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

Jag dyker upp idag
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Niklas

Eftersom ingen vill sälja sina gamla kort så får jag helt enkelt fråga vad jag behöver köpa för att få ihop en ok lek. Vilka starters/boosters mm behövs?

Ewers

För att få en ok startlek behöver du två starters+ ca 5 Boosters. Därefter byter/köper du kort med folk på föreningen så att du får lite mer bra kort. Köper du från ett ställe där du kan köpa lösa kort vill du dessutom köpa ca3-5 blood doll/vessel samt kanske 3 sport bike.

Kram /F

dilba

Marcus spelar väll inte alls nu för tiden så han borde ha en del kort att sälja.
Om du vet vilken/vilka klaner du vill spela så är de färdiga lekarna väldigt bra att köpa.

Finns en tysk sida som heter Walch & Nusser tror jag som är billiga. Fast det är ju lite frakt så du kan ju kolla om, någon mer vill beställa med dig.

dilba

Spela i morgon. Har gjort en ny kass lek jag vill prova.

Ewers

Kass lek till kass spelare. :wink:

Själv kör jag med superbra lekar eftersom jag alltid spelar superbra. :roll:

Ses imorgon vid 18-snåret!

/F 8)

Kari

Citat från: "dilba"Spela i morgon. Har gjort en ny kass lek jag vill prova.

Då vet jag vilken av mina lekar du emulerat den här gången.  :roll:
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

dilba

Imorgon vid 18 som vanligt?