Jyhad/Vampire

Startat av Barcus, februari 23, 2007, 14.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Jag kommer ner om inget oplanerat händer.

/F 8)

Raslurbat

Jag dyker upp och stökar en stund.
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Martin Larsson

Jag bor på ett "ganska" ok hotel längst upp på Holmenkollen för närvarande, Im out...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ivar

är det hotellet som ligger på svensk mark?
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Martin Larsson

Citat från: "Ivar"är det hotellet som ligger på svensk mark?

?? Kopplar 0 där Ivar...

http://www.holmenkollenparkhotel.no/
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Nu på onsdag då?
Är det spel på g?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Jag kommer troligtvis på onsdag.

Ewers

Jag spelar på onsdag, dock inte för sent.

/F 8)

Ivar

Finns ett konferenshotell längst upp på berget där marken aldrig frigjordes från Sverige iom unions upplösningen och fortfarande ligger i Sverige helt enkelt. Bodde där för några år sen.
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Martin Larsson

Citat från: "Ivar"Finns ett konferenshotell längst upp på berget där marken aldrig frigjordes från Sverige iom unions upplösningen och fortfarande ligger i Sverige helt enkelt. Bodde där för några år sen.

Hmmm kai. Kan bara det jag bor på och ett som heter Soria Moria, det senare ligger lite längre upp, så kanske det då :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

Jobbar kvällen. Dyker upp senare
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

dilba

Spela i morgon?

Ewers

Jag kommer ner en stund. Start ca 18 som vanligt.

Raslurbat

Jag vill lira. Kommer vid 18
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

dilba

Lira idag vid 18 som vanligt.