Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

På torsdag vill jag spela The Witcher Adventure Game, som jag fick i lådan igår. Jag är svag för olika slags äventyrsspel och detta motsvarar nog Runebound i lätthetsgrad.
Förhoppningsvis hinner jag få ersättningsdelar til Orleans i posten.
Några till får följa med och dessutom har PeterW Lords ow Waterdeep i skåpet.
/Carl

globetrotter

Vi kör som vanligt på torsdag med en del av de nya spelen.
Fortfarande inte sett ersättningsdelarna till Orleans.

PeterW!
Är det något mer spel du vill ha med till lördagens aktiviteter?
/Carl

Usually_Insane

eurgh, trött, lite light-spel lite medel. har för mig att jag kom med några förslag i torsdags. dom. trött...
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Äntligen har jag ett komplett Orleans, vilket jag tar med på torsdag, tillsammans med The Witcher, Golden Ages och ett nysleevat Progress. Det finns också en del spel i Amandas skåp som ska tas hem.
/Carl

globetrotter

Förslag på spel som jag tar med på torsdag, men ni får gärna kommer med alternativ: The Witcher, Orleans, The Golden Ages, Euphoria, Deus, Pandemic the Cure.
/Carl

globetrotter

Jag tar med mig "ungefär" samma spel till nu på torsdag som förra veckan.
/C-G

globetrotter

På torsdag tar jag med The Golden Ages, Orleans och Deus. Kanske dags för lite gamla klassiker som Sceptre of Zavandor (eftersom jag inte kommer till GothCon i år) eller Age of Steam? Tyck gärna till!
/Carl

globetrotter

På torsdag är det dags igen, fast det blir väl troligen efter styrelsemötet. Jag tar med Age of Steam, Deus, World without end, Star Realms (2-manna lånat av Jocke) plus ett par till - önska gärna!
/Carl

globetrotter

På torsdag tar jag med King of Air and Steam (på begäran av Amanda), Deus, Scepter of Zavandor, World without End, Bruxelles 1893 och Orleans (har äntligen fått det saknade brädet). Självklart kan något bytas ut ifall det finns önskemål.

Jag tar med Eldritch Horror nästa vecka plus ev önskemål för de 2 torsdagar jag är bortrest (17/3-5/4). Jag räknar inte med att det blir något spelande på skärtorsdagen (2/4), då många åker till GothCon då. Själv missar jag konventet i år, då jag är på semester.
/Carl

globetrotter

Sista torsdagen för mig tills efter påsken, pga resa. Men jag räknar att PeterW och Amanda håller igång de närmaste två torsdagarna och sedan är det skärtorsdag och flera åker till GothCon.

Jag med Deus, Scepter of Zavandor, World without End, Bruxelles 1893 och Orleans. Självklart kan något bytas ut ifall det finns önskemål.
Dessutom tar jag med Eldritch Horror, som Amanda tar hand om under min frånvaro. Kom gärna med önskemål.
/Carl

Usually_Insane

So, Imorgon är det öppet som vanligt, var där eller var någon annanstans (hint: vara där är bra!), väl mött över ett brädspel!

Någon med ansiktsbok som postar att vi har öppet som vanligt imorgon skulle uppskattas :)

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Usually_Insane

Brädspel idag, ni vet vad ni ska göra.

globetrotter

I morgon torsdag är jag på plats igen och det blir brädspel kl 18 som vanligt!
/Carl

Usually_Insane

globetrotter

Vi kör som vanligt i morgon. Jag tar med Orleans, Concordia, World without End och Euphoria plus ett par spel till.
/Carl