Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Jag kommer med "samma spelväska" som förra torsdagen, då vi spelade Mekkas "Trickerion" i st f mina spel.
/Carl

globetrotter

PeterW hade önskemål om Above and Below. Dessutom är det nog dags att spela M.U.L.E. igen.
/Carl

globetrotter

Spel på torsdag som vanligt! Spelönskemål?
/Carl

Usually_Insane

Spelönskemål tills på torsdag, nations med expansion
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Nations ligger på min spelväska nu :-)
Expansionsreglerna finns på BGG.
De är inte långa, men jag vet inte ifall jag hinner läsa igenom dem igen i tid.

Syns på torsdag!
/Carl

globetrotter

Eftersom jag inte kommer på torsdag, så kommer PeterW hålla i brädspelandet. Han har lånat Nations. Dessutom kommer troligen Mekka med en väska full av spel också.
/Carl

globetrotter

Vi kör som vanlig på torsdag. Peter har Nations kvar på klubben. Har ni önskemål om spel att ta med?
/Carl

globetrotter

Finns det önskemål på spel att ta med på torsdag? Själv vill jag gärna spela M.U.L.E. igen Tar kanske med Grand Austria Hotel.
/Carl

globetrotter

På torsdag, så kommer jag, Mekka och Joakim S vara på klubben redan kl 14 för brädspel.
Bl a tar vi med Grand Austria Hotel efter önskemål från Jocke.
/Carl

globetrotter

Även Martin H kommer och spelar fram till 18-tiden.

Peter!
Kommer du dit på torsdag? Marcus undrar om du hämtar T-shirts till GothCon för dig och Brain?
Annars kan jag ta dem åt er och så fixar vi överlämning på fredag morgon.
/Carl

Usually_Insane

kommer mellan fyra och fem, vet att Brain ska dit och lämna lite spelväskor och dylikt för Gothcon, kanske han kan ta det. annars kan jag nog ta emot tröjorna... om Marcus spelar brädspel med oss. (Marcus behöver inte spela om han inte vill)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag hoppas ni klarar er själva i morgon kväll. Mekka brukar ju ha med sig spel. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning och lär inte orka komma i morgon kväll, utan måste vila mig i form.
/Carl

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

På torsdag är det dags för spel som vanligt. Jag tänkte ta med Bretagne och 504, men nu börjar det snart bli dags för "gamla godingar" igen. Kom igen och önska spel! Vilka kommer?

För övrigt är jag på jobb i Bangalore hela nästa vecka, men säg till om ni vill att jag ska lämna något/några spel med PeterW då.
/Carl

globetrotter

Spel som vanligt nu på torsdag, liksom nästa torsdag.
Därefter får PeterW och Mekka driva kvällarna i 3 veckor,
då jag har min huvudsemester i maj.
Å andra sidan kan jag garantera att vi håller igång hela sommaren!
/Carl