Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Jokkoman

Det lutar nog åt att jag äntligen får till det och kommer ner imorgon. Då borde jag kunna trilla ner vid 17-18 tiden något sådant. Vad jag har koll på i nuläget så har jag inget inplanerat iaf.
//Men vad vet jag

Fluff

ät en makaron till!

Daniel

Jag kommer också!!!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Jokkoman

Daniel ta med pitch car då, jag har ju inte hunnit prova med expansionerna än :)
//Men vad vet jag

Daniel

Citat från: "Jokkoman"Daniel ta med pitch car då, jag har ju inte hunnit prova med expansionerna än :)

Ok, det ska jag.

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

Usually_Insane

sannolikheten att jag är närvarande på torsdag är 78.54% och ju fler som kommer desto större sannolikhet ;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

biggabush

Jag och mekka kommer på torsdag.

Dessutom är det stora julklappsdagen eftersom jag har med alla beställda spel då.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Jokkoman

Jag åker till sthlm imorn o kommer hem på söndag så inge lir för mig tyvärr...
//Men vad vet jag

globetrotter

Citat från: "biggabush"Dessutom är det stora julklappsdagen eftersom jag har med alla beställda spel då.

Great! Har du med dig alla? Jag har för mig att min kollega Martin Holmén hade något paket. Jag kan ta med det åt honom. Han kommer dock inte tillbaka från semester förrän på tisdag nästa vecka. Jag pratade med honom idag och sannolikheten att han skulle komma imorgon var mycket låg. Hans (helt nyblivna) fru tyckte att de hade flängt runt för mycket på sistone.....

Jag har med mig TtA, då du ville spela det på torsdag. Var det Brain som också ville vara med?
/Carl

Brain

Citat från: "globetrotter"
Jag har med mig TtA, då du ville spela det på torsdag. Var det Brain som också ville vara med?
/Carl

OH YES!
Tomas Davidsson

Beorn

Jag planerar att dyka upp ikväll. Man måste ju se de stora drivorna med brädspel från landet i väster  :D
Björn

Fluff

kommer en snabbis för att plocka upp spel. men kommer inte att spela något idag
ät en makaron till!

Daniel

Även jag kommer!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

Beorn

Citat från: "Beorn"Jag planerar att dyka upp ikväll. Man måste ju se de stora drivorna med brädspel från landet i väster  :D
Nähä, det blir inget spelande för min del ikväll - får nog åka hem och lägga mig efter jobbet istället och hoppas att jag kurerar vad jag trodde var bara lite halsont :(
Vi får hoppas att Daniel orkar bära med sig ett par spel till...
Björn

globetrotter

På torsdag 4/9, så har jag möte i Gbg som troligen slutar efter 17. Detta innebär att jag troligen inte är på plats för brädspel innan 19-tiden.

Anders! Detta innebär att det blir för sent att dra igång TtA, ifall du inte gör det med Brain plus någon annan och med ditt eget spel. Brain kan reglerna hyfsat efter att ha spelat ett par gånger. Det kräver att vi startar regelgenomgång kl 18 prick, för att vara klara i vettig tid.
Alternativt får vi se om vi kan köra nästa vecka i stället.
/Carl