Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

kommer ner nu på torsdag
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

biggabush

Hej CG mfl,

Kan inte komma denna torsdag heller för Elias fyller 16 å vi ska ut å käka å fira honom.

Saknar er + skönt lir.

Ses snart.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Beast

På torsdag skall jag till harrys, men jag kan tänka mig att vara på Geddon på skärtorsdagen - jag skall ju jobba 11.30-20.30 på långfredagen så jag kan ju inte åka till Gbg innan dess.

Kan ta med ett gäng Cheapass-spel, eller kanske Britannia eller andra kul spel.
War is justice,
death to all kinds of humans

Jokkoman

Ska jobba på torsdag så det blir lugnt och skönt för er då med :)

Och Bersten: Är det verkligen något att fira? ;)

Skärtorsdagen har jag inte koll på men gissningsvis jobbar jag inte då, så då är jag säkert på. Ska inte bört iaf.

Game on fellas.
//Men vad vet jag

Den Gamle

Jag kommer förbi i morgon och tar med mig Combat Commander om det är någon som är sugen på att testa.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Niklas

Jag kommer ner idag för att lira lite brädspel. Är väl nere runt 17.30. Hoppas ni inte har börjat redan då.

Usually_Insane

brukar börja vid 18.00 fast vissa kommer lite före för förspel förstås ;)

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Usually_Insane

med tanke på Gothcon och så... Är det någon med nyckel som kommer ner på skärtorsdagen?

Beast

Jag tänkte i alla fall komma ner, förutsatt att det är öppet.

Planerar att ta med Vinci, Kremlin, ett gäng Chapass-spel och ett par snabba filler-spel.
Eventuellt, om det finns intresse, 1861.
War is justice,
death to all kinds of humans

Jokkoman

Känns som om uppslutningen är närmast noll?
//Men vad vet jag

Niklas

Jag hade tänkt att komma ner en sväng imorgon. Mest sugen på att lira BSG.

Usually_Insane

Vi är fyra stycken än så läbnge, handlar mest om nyckel, att sitta utanför dörren är inte kul

Heavy

Citat från: "Usually_Insane"Vi är fyra stycken än så läbnge, handlar mest om nyckel, att sitta utanför dörren är inte kul

Om inte skiten träffar fläkten så torde jag, inklusive nyckel, vara på klubben från em till sen kväll.. Ring ner och kolla :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Usually_Insane

Citat från: "Heavy"Om inte skiten träffar fläkten så torde jag, inklusive nyckel, vara på klubben från em till sen kväll.. Ring ner och kolla :)

Roger roger! om inte annat får jag lära dig C&C:A ;)

Usually_Insane

Kommer med min bror, han var också sugen på battlestar the boardinggame... eller hur det nu stavas ;)

em = efter tolv?