Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Ivar

the bored game?
:roll:
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Jokkoman

Ne Piotorf em är efter manxen , alltså att man gåre efter. Sedan hur lång tid det tar beror på hur många manxen parar sig med under färden.
//Men vad vet jag

Niklas

Jag kommer inte ner tidigare än 17.00. lite att göra hemma först

Heavy

Skiten träffade tyvärr fläkten  :evil:

Sitter och käkar middag nu sen åker jag ner, torde vara på klubben strax efter 16..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Usually_Insane

Tja, efter en lömsk propagandakampanj så visade sig att presidenten som blev admiral (alltså, Laura roslin som admiral och Bill Adama blev president) var en lömsk Cylon som sänkte moralen... och sedan skickade en boarding party till 'Humans Lose'-rummet... jiddra Sv*n ;)

så Nisse kan gratulera sig själv för segern
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Niklas

alltid kul med en seger även om man inte var på plats till slutet. Någon som tänker spela brädspel ikväll?

Usually_Insane

dyker upp runt femtiden

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Niklas

Har dykt upp ett litet aber men hoppas fortfarande på att kunna vara med ett par timmar.

globetrotter

Ja, jag kommer idag. Har med mig Mare Nostrum (ifall Anders är där - ni vet linslusen från BT). Dessutom Im Jahr des Drachen (önskat av Viktor) och Smallworld (önskat av Björn) plus lite annat smått och gott. Komemr Björn och Daniel kanske det kan bli lite Eurorails.

Nästa torsdag
(Valborgsmässoafton) tillbringar jag i Berlin, så det blir lite långt att åka...
/Carl

Brain

Idag skall jag lyckas komma ner!
Tomas Davidsson

Den Gamle

jag tittar nog förbi
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Beast

Jag funderar på att ta mig förbi också.

Jag skulel vilja testa expansionen till Puerto Rico (som jag aldrig kört). Jag tar nog också med mig 1861, ifall det finns tågspelsintresserade där, och något mer.
War is justice,
death to all kinds of humans

Ewers

Det var mycket folk och god stämning i lokalen.

Dessutom vann moder ryssland över de slemma arierna så till den milda grad att de gav upp i förtvivlan...  :roll:

Kram /F 8)

Usually_Insane

Undrade hur många mer än jag som kommer ner på valborg?

pannan

Blir till att jobba istället tyvärr.