Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Även jag dyker upp i morgon och är väl inte sådär super sugen på ett bsg-parti faktiskt eventuellt om vi blir 5 men då ska det inte finnas något annat som lockar...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Niklas

BSG? Hörde jag BSG? :-) Kommer med stor sannolikhet ner och visar var skåpet står...

globetrotter

Jag kan ju ta med Starship Catan, mitt favorit-2-mannaspel som jag aldrig får chansen att spela, ifall det blir massa som vill spela BSG.... vilket jag kommer att undvika i alla fall.
/Carl

Xyzar

Ska nog ta en sväng förbi gbg imorgon och inhandla lite brädspel. Några tips på vad som är prisvärt?

(och ja Peter Broodwar är med på min inköpslista)
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Köp boosterpacks för pengarna, de går alltid åt!

pannan

Det där nya sagon om ringen-spelet ser rätt snyggt ut på bild iallafall.

Xyzar

Har köpt två expansioner till powergrid så jag tar med det och kollar tempen för intresset.

Usually_Insane

hoppas intresset för powergrid var stort nog :D

Broodwar i helgen Lindén?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Usually_Insane

Snackade som sagt med några utbytesstudenter på högskolans spelkväll som var sugna på BSG, vad säger du Nisse? Blir det av?

kommer vara där som vanligt

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Niklas

hehe... kommer ju att dyka ner imorgon om inget oförutsett inträffar.

Jokkoman

Ska på Tiesto på trägårn i götet ikväll, så återigen dyker jag inte opp ikväll...Hua var längesen nu sist, tur det blev ett par partier uno på hb i måndags ;)
//Men vad vet jag

Xyzar

Fanns lite intresse för Starcraft the boardgame, är lite uppbokad i helgen så där går det inte. Så om folk vill spela SC vid 17 eller inte har problem med att stanna uppe ett tag så kan vi köra. man kan räkna med 1 timme per spelare.

Är folk intresserade?

Usually_Insane

inte denna torsdagen, skall försöka med ett BSG

men nästa torsdag så. eller en fredag...

pannan

kommer inte idag, blir till att jobba istället.

Niklas

Ingen BSG... :(  blev Drakborgen och Nuclear War... :( Man vet iaf att man aldrig ska spela de sistnämnda spelen någon mer gång