Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Bra, blev ingen fjärde genom mig ändå.
www.jisit.se

globetrotter

Dags för ny brädspelskväll igen. Jag är på't som vanligt med en väska full av spel.
Dessutom räknar jag med att till nästa vecka ha med mig mina egna pinfärska Dungeon Lords och At the Gates of Loyang.
/Carl

soulreaper

Några vänner kommer på besök så det blir spel hemma för min del ikväll.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

globetrotter

Kommer förstås i morgon kväll. Bl a har jag med mig Dungeon Lords och Steam plus lite annat blandat.
/Carl

globetrotter

Blir det inte helt insnöat så räknar jag "kallt" med att komma i morgon kväll som vanligt.
Både DL och Steam följer med, men kom gärna med önskemål om "favorit i repris". Bohn Hansa förra veckan blev ju ett lyckat parti, men jag hoppas ni är mer på hugget att spela lite längre i morgon!
/Carl

Usually_Insane

skall göra annat imorgon. så dyker inte upp.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag räknar med att komma ifall den vita varan inte hindrar mig.

Jag vet att jag troligen får parkera en halvkilometer bort när jag kommit hem för nu får man ha tur för att över huvud taget hitta en vettig parkering i kvarteret trots att de röjt snön förvånansvärt bra.
/C-G

globetrotter

Jag avstår ikväll. Det var besvärligt med parkerandet hemma redan igår strax efter kl 17 och allmänt verkar det en dålig idé att ge sig ut med bil i onödan nu (även om brädspelande är nödvändigt...).

Jag hoppas se er nästa vecka i stället.
/Carl

soulreaper

Gameupplern dyker alltså inte upp när jag äntligen är ledig...jaja får väl hitta på något annat ikväll då...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

globetrotter

Jag är väldigt  sugen och underspelad nu, så det vill till mycket för att jag inte ska dyka upp på torsdag.

Jag tänker bl a ta med Industria av Michael Schacht, då den blir aktuell igen då Ystari snart ska ge ut en ny utgåva kallad Industry.
/Carl

globetrotter

Tyvärr dyker jag inte upp imorgon kväll. Jag har fortfarande en del att fixa (t ex att packa) inför nästan en veckas brädspelande i Belgien som börjar på fredag. Dock ska jag försöka komma nästa torsdag.
/Carl

Usually_Insane

Om nån mer skall ner dyker jag upp, säg till i tråden ifall ni kommer ner

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Brain

Citat från: "Usually_Insane"Om nån mer skall ner dyker jag upp, säg till i tråden ifall ni kommer ner

till i tråden!

Kommer att ta med Chaos in the Old World och lite andra spel.

Slutar 16.30 så med transport hinner vi med lite C&C:A också.
Tomas Davidsson

Usually_Insane

Jokkoman

Aja, då kanske jag skiter i att komma ner idag med då...
//Men vad vet jag