Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

chaosbell

Citat från: "globetrotter"Välkommen i alla fall! Alltid kul med nytt folk (som jag förutsätter att du är eftersom det var ditt första inlägg).
/Carl

Det var jag som besökte er förrförra veckan (Amira Sofie), men tack! :)

soulreaper

Citat från: "chaosbell"Halloj

Tänkte pallra mig iväg till Armagedon i morgon (förutsatt att jag inte är död av trötthet)

Spelas det brädspel fler dagar än bara torsdagarna?

Det spelas en del även på andra dagar men torsdagar brukar vara ända dagen man kan vara säker. Håll utkik här på forumet alternativt dra igång något jag är pepp när jag är ledig.

Jobbar natt imorgon så får se om jag tittar ner än sväng men har även lovat att försöka dra mig ner till ls-lokalen och måla banderoller. 1:a maj på lördag  :D
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Beast

Råkar för en gångs skull vara ledig i morgon kväll, så jag överväger allvarligt att pallra mig ner. Eller rättare sagt, jag pallrar mig ner!
War is justice,
death to all kinds of humans

soulreaper

Citat från: "Beast"Råkar för en gångs skull vara ledig i morgon kväll, så jag överväger allvarligt att pallra mig ner. Eller rättare sagt, jag pallrar mig ner!

Ofan! Det var inte igår...

roligt

jag kommer ikväll och har pratat litte med viktor och lär få med honom, kanske även någon mer. Ses ikväll!
Var med och spela.

carlsson

Min son Martin kommer ner i kväll också. Han spelar gärna brädspel medan jag sitter i Röda rummet och spelar rollspel.

Är säkert bra att veta på nåt sätt.  :wink:

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

globetrotter

Citat från: "chaosbell"
Citat från: "globetrotter"Välkommen i alla fall! Alltid kul med nytt folk (som jag förutsätter att du är eftersom det var ditt första inlägg).
/Carl

Det var jag som besökte er förrförra veckan (Amira Sofie), men tack! :)

Kul att se dig igen! Tänk på att vi hyfsat ofta försöker komma igång snarast efter kl 18 med att spela något. Det är ibland jobbigt att anpassa sig när någon dyker upp relativt sent, även om vi gör vårt bästa att vara flexibla så att alla kan vara med på något hörn.

Det är inte lätt att veta från signaturer. Men jag är i skillnad mot många andra noga med att alltid skriva i profilen vem jag är och bara skriva saker som jag vet att jag kan stå till svars för på internet... även om det skulle vara kontroversiellt.
/Carl

globetrotter

Ikväll är det i alla fall mer närstående brädspelande.
Jag kommer i vilket fall som helst och hoppas på bra uppslutning.
Det var kul att se så många förra torsdagen(9 st).
/Carl

soulreaper

Jag dyker också upp!

globetrotter

Nu är det "vanlig" torsdag igen, så jag dykar upp som "vanligt"...
Jag tar väl med ungefär samma spel som sist.

Dock NÄSTA VECKA (28 maj) är jag på bussresa i Ryssland, så då är det lite långt att åka...
/Carl

globetrotter

Jag är tillbaka och räknar med att spela på torsdag.
Jag hoppas ni var ett gäng där förra veckan!
/Carl

Usually_Insane

vet inte hur det var förra veckan men kommer förbi imorgon
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Karin, Magnus och ev Bo kommer från Göteborg i morgon.

Dessutom finns det chans att en ny kollega till mig kommer, plus att jag vet att Björn B kommer, så det blir kanske ett stort gäng i morgon.
/Carl

roligt

var bara jag och viktor där förra veckan så det blev inget tyvärr. Skulle vilja komma denna torsdag (idag) men är sjuk och avstår därför, viktor kanske kommer, har inte talat med honnom änu.
Var med och spela.

soulreaper

Fint väder, en lägenhet som behöver städas och jag ska upp tidigt för att jobba i morgon...chanserna är inte jättestora att jag dyker upp