Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

Citat från: "Fluff"
Citat från: "soulreaper"Förutsatt att förkylnings helvetet har släppt så är jag i jönköping på kvällen om den inte har det så är jag hemma...

så om du är frisk sticker du från stan och om du är sjuk ska du smitta alla andra?
smart!  8)

jag tolkade det som 'nej jag kommer inte' som jag tolkar ditt inlägg med ;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

soulreaper

Peter tolkade det hela rätt...Men visst är jag sjuk på torsdag är folk välkomna hem till mig och lira och bli sjuka...Dock mår jag mycket bättre idag än i går (kunde fan knappt prata igår) så det ser ut som att jag lämnar stan på torsdag...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Fluff

fast jag tolkade hemma som i Borås och därmed kommer jag till spelkvällen

och det andra jag som Pierre och inte jag.
därmed inte sagt att jag inte kommer till spelkvällen. vilket jag antagligen inte gör. men det vore lite nice. så det kanske jag gör.

synes vid 18 då
ät en makaron till!

soulreaper

Citat från: "Fluff"fast jag tolkade hemma som i Borås och därmed kommer jag till spelkvällen

och det andra jag som Pierre och inte jag.
därmed inte sagt att jag inte kommer till spelkvällen. vilket jag antagligen inte gör. men det vore lite nice. så det kanske jag gör.

synes vid 18 då

God damn hippie! Jag har ju sagt åt dig att kontakt mig när du får tag på bra grejer...

Usually_Insane

Citat från: "Usually_Insane"
jag tolkade det som 'nej jag kommer inte' som jag tolkar ditt inlägg med ;)

.

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Fluff

Citat från: "soulreaper"
God damn hippie! Jag har ju sagt åt dig att kontakt mig när du får tag på bra grejer...

jag trodde du visste att jag alltid har bra grejer hemma. har ju en hel gräsmatta bara för att nämna ett exempel.
finns hur mycket gräs som helst.  :D
ät en makaron till!

Usually_Insane

inte riktigt brädspelsrelaterat va?

Getsen

Citat från: "Usually_Insane"inte riktigt brädspelsrelaterat va?

Hur ska man annars få Settlers of Catan roligt? O.o :P
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Fluff

Citat från: "Usually_Insane"inte riktigt brädspelsrelaterat va?

vad spelar det för roll? och var var du igår??????? jag kom till brädspelskvällen men det var ingen där. eller jo, några spelade rollspel och två spelade kort. men inget brädspel. illa!!!

Citat från: "Getsen"Hur ska man annars få Settlers of Catan roligt? O.o :P

haha! exakt. bygga hakkors med städerna är ju bara ett av nöjena och det hra ju inget med spelet att göra.
ät en makaron till!

soulreaper

Kommer inte denna torsdag heller eftersom min farfar fyller år

globetrotter

Jag kommer i alla fall nu på torsdag och har med mig ett nyinköpt Fresco med mig plus förstås lite annat så nu ska det bli ordning igen på spelandet...
/Carl (sittandes på ett trångt hotellrum i London)

Usually_Insane

gott äntligen någon som kan styra upp det hela, har du skaffat ett eget alltså, var det så roligt... kanske får testa då

globetrotter

Jäåå och självklart får du vara med. Ev kommer jag lite tidigare än vanligt (kanske 17) då jag är ledig och hemma och inte börjar jobba förrän på fredag.

Idag har jag också skaffat Tales of Arabian Night. Inte så strategiskt utan mer åt äventyr/RPG-hållet. Dock har jag nog inte h7unnit läsa in det innan torsdag kväll så det får nog bli nästa vecka.
/Carl

Usually_Insane

kan inte lova något, måste till försäkringskassan och biblioteket före så det blir tight att komma innan sex för mig. Men någon annan kanske...

globetrotter

Det låter som det räcker att jag bara kommer i god tid till kl 18.
/Carl