Fantasy Games day 21/4

Startat av lt pain, mars 28, 2007, 06.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Citat från: "lt pain"Vi spelar för att det är kul och träna sig inför tex. BSK 25

så alla modeler behöver EJ VARA målade.

La till det. Tack för att du håller koll på mig Patrik :)
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Ok bara 2 frågor,

1; Vilka ska vara med verkar somd et bara e 3 änn så länge ?

2; Vart ska vi vara ?

fia

jag kommer ialla fall
ny i stan

fia

nu har jag byggt arme och sånt..

men vilken tid och plats blir det på lördag.. och hur många blir de.. för de blir väll av?
ny i stan

jättem jorme

det blir på M-wolf. AGraae skulle nog ha hand om lokalen med nyckel o sånt så han får säga tiden.

fia

och det ligger? har nog inte varit där.. hur tar man sig dit och så?
ny i stan

Andreas Graae

Ja det  blir nog som så, men vi kan ju börja med och fråga om du vet vart Kinna ligger. Sen verkar det bara som det blir vi 3 hehe men det spelar ingen roll för mig bara kul att spela även hur få vi änn är.Och vad det gäller tid vad tycker ni ? tidigt 10?11? ja säg ni lite vilken tid ni tycker.

cracked_open

när är datumet ?
kanske kan komma om man får veta datum?
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

fia

ja vet ungefär vart kinna ligger.. om jag tar bussen dit (eftersom jag inte har bil) så är jag där antigen fem över nio eller 20 över ett.. det spelar ingen roll fö rmig vilket som.. men stå ute (och det kanske regnar eller så) är inte så kul..
ny i stan

jättem jorme

Citatnär är datumet ?
kanske kan komma om man får veta datum?

det är nu på lördag (21)  
Citatom jag tar bussen dit (eftersom jag inte har bil) så är jag där antigen fem över nio eller 20 över ett

du kan la ta den så du kommer 20 över 1 vi verkar ju inte vara så många iaf´. så behöver ju inte vara så jäkla tidiga

fia

okay.. men vad har den lokalen för adress så jag kan hitta dit..
ny i stan

jättem jorme

Lyddevägen 30 förbi mc Donalds om du har svårt att hitta kan du la ringa mig på 0738482037      -klas

Andreas Graae

Låter bra med tiden, Iof så skule vi kunna stå uppe vid kinna Station vid 13;20

fia

det hade varit nice.. ¨man kommer juh att ha en massa saker med sig.. men det är kanske inte så långt att gå..
ny i stan

Andreas Graae

Det är inte så långt att gå.. eller nja en liten bit är det ju men jag och klas hjälper ju givetvis till med bärandet om det e mycket.