D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

carl kan inte på onsdan så 1:a/2:a kanske? (tors/fre..)
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Vad har carl på onsdagen då? Vad jag har hört har han bara lan.

Den 31:a och den 1:a funkar annars fint för mig (:

Martoow

Jag är på... men det skulle vara skönt om ni kunde se till att det är öppet för oss eller bättre upp: egen nyckel!
Jag tycker att det verkar som att Erik är den som är på gedon mest av oss alla för tillfället, däför tillfaller det honom att vara mannen med nyckeln.
Yay or nay? :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Jo det passar nog bra att han har nyckeln,om han inte kommer allt för sent!  :roll:
Men hur blir det det nudå? Onsdag-Torsdag eller Torsdag-Fredag?
Försöker nämligen planera in lite annat med  :wink:

TheRevenger

jao men jag är inte säker att jag kan komma lägnre :( har fått en del att göra men ja ska skaffa nyckel så fort som möjligt... ska dock också förnya medlemskapet nån gång nu :? undrar när dock....

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

FiBe

Hallåj igen. jag kan komma vilken dag som helst tror jag, med undantag för LAN dagarna... och erik MÅSTE kunna de dagarna som alla andra kan

Martoow

mm, annars blir det epix phailz på hela grejen

TheRevenger

det ska nog inte vara någon fara... får jag inte så rymmer jag :P

TheRevenger

umm kollade forumet...  murt måste tekna nytt skåpskontrakt nån da när vi e där läs själva
http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=1283
så detta blir nog bästa dagen att lösa allt samtidigt om martin springer och gör detta

Shump

vore bäst att ha det på torsdag-fredag för mig, helgen kan jag få svårt att fixa och onsdagen vill jag gärna vila lite på (:

FiBe

Japp. Håller med. Jag är nog upptagen i helgen så torsdag-fredag låter bra... Men det skulle ju eventuellt vara någon klass-grej på fredagen också. Nån som vet nåt mer om det?

Shump

int hört något mer än förslag, men jag vet inte... skulle villja ha lite ledigt okcså ((: har dessutom massa böcker att läsa ut

Martoow

@Erik: Om du kikar lite på datumet så ser du att den posten är nästan ett år gammal. :D

Vi skulle alltid kunna dra direkt från D&D till klassgrejen också, låter det bra?
Plus att vi får bestämma oss för tider... jag kan börja när som helst, men ni som bor i långtbortistan kanske får kolla upp bussar ganska fort... det brinner i knutarna.

Edit: Om inte Erik får tag i nyckel snart eller fixar så att det är öppet kommer vi behöva en plan B angående lokaler.

Martoow

Jag kommer vara hos tandläkarn runt lunchtid på torsdag... men det har jag säkert redan sagt.
Sedan föreslår jag att vi möts på gedon direkt när jag kommer tillbaka och om det inte är öppet så drar vi hem till mig och sitter i verdagsrummet.
låter det bra, yes? :D

FiBe

Jaoo det låter bra. Men exakt vilken tid har du hos tandläkaren? skulle vara bra att veta då det tar en liten stund för mig at komma in också...