D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Carl

Fear not, the great Dungeon Master has returned.

Ja, det är sant. Nu tittar jag in igen på forumet efter att ha varit en aning AFK ett litet tag.

Imorgon smäller det. The Savage Tide fortsätter med del tre av tolv, så då får vi se hur den episka berättelsen fortsätter. När ska vi köra? Jag kan när som helst imorgon.

TheRevenger

martin ring mej igen så kan du ringa dom andra jag kan ha lit problem-.-  :(  :(  :(  :(
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

mjo jag vill att ni kommer till busstorget imorgon klockan 12 för vi kommer spela hemma hos mig.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Nilsson

Är det någon åldergräns på att vara med i din campaign ? / anton

Martoow

inte alls... vi spelar dock väldigt oregelbundet då jag bor asasketalångt bort. Ända uppe i arvidsjaur faktiskt. :D

TheRevenger

vem vad varför XD vem som vill får va me :P eller???? men de kan ju bli lite krångligt-.- föreningen behöver i och för sej mer tjejer så vi får se XD

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Citat från: "TheRevenger"vem vad varför XD vem som vill får va me :P eller???? men de kan ju bli lite krångligt-.- föreningen behöver i och för sej mer tjejer så vi får se XD

Vad dillar du om?

@Nilsson:
bry dig inte om Erik; brudar är allt han tänker på.

TheRevenger

va i ************************** :P ja va lite väck när jag skrev det jag vet, men fan dom är väl bara 3 tjejer på hela föreningen?

Aja vi får väl börja planera nästa gång redan nu så de inte blir lika velit igen.... nåra förslag? :P

Martoow

Jag vet att alla kommer ha fullt upp innan jul... så jag föreslår att Erik skaffar sig en nyckel till 27:e december(vi ska nämligen spela då hade jag tänkt). Om ni är spelsugna kan vi eventuellt titta på dagen före/efter.
Erik, säg till din mamma i god tid att vi ska spela på jullovet... då blir det nog lättare att ordna.
De av er i gruppen som faktiskt läser detta har som ansvar att föra meddelandet vidare... har inte råd att ringa runt i sista sekunden varje gång.

TheRevenger

jag låvar att mobba skiten ur dom tills dom kollar sidan regelbundet -.-

Shump

Så här ligger det till för min del. Jag kommer antagligen kunna de allra flesta dagarna, grejjen är dock att jag inte vet om det dyker upp något senare. Så därför tycker jag inte att vi ska börja spika dagar redan nu för jag vet att det inte kommer att hålla. Däremot kan man ju börja diskutera vilka dagar som skulle kunna funka och så kan ju folk försöka att börja planera efter dem.

TheRevenger

heh det ligger något i det du säger julian men de vore bra om de gick...

Martoow

Für alles:
Förresten... kan någon skriva en någorlunda detaljerad recap om vad som hände när vi spelade på höstlovet? Jag har lite som jag funderar över, t. ex. vad som faktiskt ligger bakom de skumma händelserna i zigguraten.
Jag ska kolla om det går att fixa en mängd julmust och pepparkakor som går att mumsa på också (FiBe, kan du käka pepparkakor eller är det en ondskefull glutenförbannelse på dem med?).

----------

@Shump:
Jovisst, jag är fullt medveten om att det är ett tag kvar tills vi ska spela, det skulle bara vara skönt att veta några dagar i förväg hur saker och ting kommer se ut. Trots allt så brukar det ta ett tag att arrangera saker och ting när det tar ett par dar för meddelandet man lämnat att upptäckas och svaras på.

----------

@TheRevenger:
tre frågor:
1. Har du snackat med din mamma än?
2. Har du fixat nyckel?
3. Har du snackat med din mamma än?
Nyckel is the shit... och kom ihåg att promota geddon på HALIB.

-----------

//Daephistus

TheRevenger

martoow... 1: fibe kan inte äta pepparkakor om du läser innehållsförteckningen så ser du det.
2: jag har inte snackat me morsan än.
3: jag måste ha en hundra lapp och bara göra klart alla läxor och så så sticker jag mförbi geddon nån dag och förnyar mitt medlemskap och lämnar en nyckel ansökan på samma gång :)

P.S: martin's klagoruta kan pli PM's istället så slipper alla se att du är otålig xD

Martoow

Jag har ingen pepparkaksförpackning att titta på... får ta och skaffa en. :D

ERik, det tål att sägas igen: "Nyckel is the shit!"

och sist men absolut inte minst: Prata med morsan... morsor behöver pratas med. 8)