D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

Förresten... den var ingen som hörsammade min förfrågan om en recap, vore schysst om ni kunde fixa en någorlunda fort. Det behöver inte vara Carl om ni känner att ni har någorlunda koll på vad som hände senaste gången. :D

kkthxbai!
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

http://youtube.com/watch?v=S9SW_-gDENY&feature=related

Vad säger ni om den här musiken? Tror att jag kan hinna fixa den till jullovet... eller så kan jag fixa alla låtarna från sagan om ringen-filmerna :D

Edit: phail på mig... kan inte hitta den nånstans... men mysig är den fortfarande ^^

Martoow

sådärja... fixat ett nytt soundtrack till vårt spelande. Totalt uppgår det till drygt 3 timmar och 30 minuter med alla låtarna så vi kommer nog inte behöva lyssna på samma låtar om och om igen.
Jag frågar igen:
-Någon som kan skriva en recap?
-Har Erik snackat med sin morsa?
-Har vi nyckel än?

Dennis

Martoow

Shump

NICE med nytt soundtrack!! man börjar tröttna lite smått på oblivion soundtracket :P Men det är finnemang. Är det soundtracket från det som du länkade?

Om recapen, den var PGA vet jag. Carl och Fibbe började skriva en del. Dock vet jag itne om det ska vara något som ska komma in hit, ty det gick på ungefär två och en halv datorskrivet bara på de frösta dagarna(in game så att säga) :P så någon bör nog samanfatta carls samanfattning :P

Med tider och sånt. Jag vet fortfarande inte exakta tider, men det snackas om lan någonstans mellan julafton och nyårsafton. Mer vet jag dock inte, men jag tror nog att resten av jullovet är fritt.
Martin: kommer du vara hemma hela lovet? Och har du samtidigt som oss?

Till Erik; hur går det med nyckel? Vore ju trots allt asbra. Och likt martin: SNACKA MED DIN MOR!

TheRevenger

fan va alla är på mej med nyckel.. måste bara ha en hundralapp så jag kan fortsätta va medlem.... sen kommer nyckel.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

1. Soundtracket är inte från MEdievil(länken) utan från sagan om ringen... är det godis för er?
2. Jag föreslår att alla tar och hjälper Erik med medlemsavgiften så att vi kan få en nyckel(vilket betyder att han lånar pengar av någon).
3. Om vi spelar den 27:e och 28:e kan Erik slagga hemma hos mig över natten... det underlättar för alla.
4. Vem håller i LANet? För om jag visste det kanske vi kunde samordna så att D&D-omgången inte krockar med det... kanske Shump skulle kunna sköta den delen?
5. Med recap menade jag inte hela historien som vi spelat hittills utan bara det vi hann med på höstlovet.
6. Jodu, Shump, jag kommer hem-hem den 21:e December och drar hem igen den 6:e Januari.
7. Vad vill FiBe ha att mumsa på istället för pepparkakor nu när jag vet att det ligger en förbannelse över dem?

Jag hade tänkt så här: Om vi spelar den 27:e och 28:e kan Erik slagga över hos oss för då har våra gäster dragit hem igen. Då slipper ju Eriks mamma oroa sig över sin son vilket leder till att det blir lättare att arrangera spelandet.

TheRevenger

heh det vore under bart :) mindre än en månad dit nu så nu får alla ta och mösa sej te forumet nån gång ibland... och det vore jätte bra om ni hjälpte mej tills vidare. pengarna finns men mitt kort är "konfiskerat" så det är bara pengarna som kniper inte möjligheterna.

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Vadå "konfiskerat"? Har din mamma snott det?

Edit: och förresten så vet de flesta redan att du är medlem så det borde inte vara några problem.

Shump

svar på martoows punkter:

1. Sagan om ringen har jag inget emot, blir bra så. Dock så lät den låten as cool(youtube länken).

2. Fungera fint för mig

3. Som jag sa tidigare, lanet äger med all säkerhet rum någonstans mellan julafton och nyår. Så då fungerar det inte, men restan av lovet ska det vara ledigt.

4. Den som håller i lanet denna gång är mest irri och även jonas, jag är med i ett hörn så den delan kan jag sköta när det gäller planering.

5. Jag kommer dessvärre inte ihåg :P men blir till å tjata mer på carl. Precis som du sa så vore det bra med nån kort recap här så att alla är med på vad som hände sist. Då slipper vi att förklara det på plats.

6. Bra bra (:

TheRevenger

7: eftersom det borde finnas mjölfria pepparkakor så ska vi kunna ordna detta hinder med en tur till coop...

Martoow

MEn det är väl gluten det handlar om och inte laktos?  :D

TheRevenger

Martoow