D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Måste meddela att jag har INGEN aning när lanet blir av, vi kan ju hoppas på att det blir efter nyår så att planen med att erik sover hos martin utförs lyckas, ty chansen är ganksa god. Förhoppningsvis vet jag det imorn eller övermorn.

Martoow

bra att du säger detta... försök få tag i Jonta så att det går att samordna bara, bitte. :D

Edit: Jag och Julian kom fram till att om man söker på "D&D campaign" på google så är våran tråd redan på andra sidan. Vi har blivit världsberömda!
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Goda nyheter, lanet tycks (vilket är väldigt säkert) efter nyår, mer exakt, 2:a till 4:e januari. Det innebär att martins och eriks plan, om att erik sover hos martin, går i lås och allt blir bra för alla. SÅ med andra ord, det ända kvar att lösa är eriks nyckel och fibbes pepparkakor ((:

Om martins "EDIT". Vår tråd har ju över 7000 views, vilket varken vi eller hela armageddon kunnat fixa själva, solides VI ÄR AS KÄNDA (((:

Martoow

De två sista problemen ska kunna lösas på en kvart. :D

TheRevenger

om vi nu blivit väl kända så behöver vi nog en recap :P kan ju jobba lite på den me dom som är här nere :) FIBE ANVÄND MSN
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Nu börjar det dra ihop sig. Det kanske vore dags att fastslå ett datum och se till så att alla kan. Om jag kommer ihåg rätt så var det på tal 27:e och 28:e. Det vore bäst om alla kan då eftersom jag har planerat in D&D de dagarna. Jag kan andra dagar också, bara det inte är under lanet (2:a till 4:e tror jag) och bara vi snacka om det innan.

Martoow

Jag har allting fixat för min del(utom julmusten och tilltugg, men det är onödigt att fixa så här tidigt). Eventuella mammor som behöver pratas med och busstider som behöver kollas upp ör det dock hög tid att klara av. :D

Shump

Det jag egentligen ville ha var ett konkret svar om ni kan 27-28 eller inte. Annars, vilken annan dag.

TheRevenger

detta ska nog bli bara bra jag kan de dagarna och eventuella hinder ska kommas att elimineras :)

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

ska din mamma "elimineras"? xD

TheRevenger

hmm... Nej... dock ska problemen hon får för sej elimineras...

Martoow

Jag driver bara med dig Erik.  :D

Hursomhelst så tycker jag att det går bra med förberedelserna, keep it up lads!

TheRevenger

vi saknar dock 3 pers i disskusiunen... så FIBE DENNIS Å TOFT where art you?

FiBe

Hrmm. jag är här.. efter ett tag :D       jag kan de dagarna som det har pratats om och jag kan fixa glutenfria pepparkakor till mig :)

Martoow

Det vore toppen FiBe! :D
Hur går det med eran sida förresten? Man är ju nyfiken.

Sen undrar jag om ni har fixat en nyckel än... det börjar bli brådis om vi faktiskt ska kunna få tag i en, annars får vi spela hemma hos någon.