D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

asså ja måste jul handla å så så ja har ingen cash än... men jag är i stan imorgon sönda den 15/12.. så har nån cash så ring mej har ni int nummret har allti nån annan de..
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Har kommit förslag om en tredje speldag, mer om det senare.

Status report för spelarna:

Martin - Redo
Julian - Redo
Erik - Redo
Carl - Redo?
FiBe - Redo
Dennis - väntar på svar
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

hmm... carl lovade att kolla forum igår-.- aja kan tjata lit till

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Han har sagt att han ska kolla forumet MÅNGA gånger. Men jag är ganksa säker på att han kan, det var ju trots allt tänkte att PGA lan skulle hålla till under dessa dagar och det ända som han sa hindrade honom då var att det måste vara efter annandag jul.

Martoow

Men då låter det som att allt är okej... för jag snackade med Dennis häromdagen. Han säger att det inte ska vara några problem under våra datum.
Men han verkar inte ha varit inne på forumet än... så vi får se om han blir förvånad när han ser att vi ska vara hemma hos mig.
Jupps, ni läste rätt. Vi ska vara hemma hos mig därför att vi inte fått iväg en nyckelansökan i tid.  Alla har varit hemma hos mig förut så det ska inte vara några problem att ta sig hit... men om ni vill så kan jag ändå komma till södra torget(a.k.a. Busstorget) och hämta upp er som kommer med buss.
Jag lämnar som förslag att vi ses på Södra Torget klockan 12:00.

feedback asap, plx

Dennis

TheRevenger

Thad be grand :) bara vi kan se till at ingen får förhinder... menar inte mig själv nu faksist

Shump

Tycker personligen att tolv är lite dålig tid. Antingen nån timma eller två innan eller efter. Klockan tilv blir lite kansigt eftersom det kommer ungefär mitt på lunchen.

Men vi kan väl alltid kolla om det ska vara folk på geddon? Även om vi inte har nyckel så kan vi väl vara där. Så slipper vi knö oss in i Martins hem och vara ivägen för hans familj.

Martoow

men om vi möts på busstorget klockan 11:00(prick) allihopa, käkar på random ställe i stan och sedan vroomar iväg med bussen hem till mig så borde det la funka?

Shump

Mjo, fast anledningen till att jag inte ville ha det klockan tolv var att vi skulle slippa äta det allra första vi gör. Jag tänkte att antingen börjar vi lira typ 11 och käkar 2-3 timmar efter det, eller så har alla käkat och så börjar vi lira klockan 1 eller nått sånt.

Martoow

ah, zå det ärr zååå du dänker, jaaa!
Men då säger vi så att vi ses på busstorget klockan 11 och drar he, till mig... sedan drar vi till pizzerian så fort vi är hungriga. Das ist gut, ja?

Edit: Erik, se till att skramla ihop lite stålar så att du kan förnya medlemskapet och sedan lämna in en nyckelansökan, plx. ^^

Shump

Jaaa, det zzzååå jag tzänker. (: men det låter bra. Och så käka vi antingen på pizzerian eller nån annan stans. Men det vore nice om vi hade nyckel. *host* erik *host* *hooooost* Mycket skum hosta jag hade idag då :P

Carl

Okej, idag ska jag inte skriva så mycket.

Jag orkade inte läsa igenom som ni skrivit så jag läste bara det sista. Jag kan spela den 26 och 27:e (det verkade vara de dagarna som diskuterades). Om jag fattade korrekt så blir det hos Martin eller nåt. Och pizza låter också nice. Och sen kan vi gå och köpa godisknark i den där Ica-butiken eller vad det nu var som låg nära martins bostadsställe.

Om det var något annat som diskuterades så kan ni skriva det igen, eftersom jag inte pallar läsa igenom alla posts, det är ju flera sidor!

// DM

Carl

PS. Jag såg att ni skrev massa om att vi syns massa på google. Om man söker på "D&D Campaign" på sidor på svenska kommer vi högst upp! Wieeee!

PPS. De enda dagarna jag inte kan spela om jag inte sade det är 26:e (annandagjul) och nyår.

Martoow

Då är det bra att vi spelar den 27:e, 28:e och eventuellt den 29:e om tid och lust finns(men mer om det under speldagarna). :D