D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Carl

Shump

GOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUL!!!

Martoow

No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Undrar bara om någon vet hur det går med nyckeln? Blir det hos martin eller kommer vi kunna lira på geddon trots allt?

TheRevenger

to late for that my dear friends... de går att lämna in ansökan men då händer de inget förräns nästa möte.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Som jag har skrivit tidigare så kommer vi vara hos mig. Styrelsemötena är alltid på den sista söndagen i månaden, så det vore najs om Erik fixade nyckelansökan så snart som möjligt då månaden(och året) börjar dra sig mot sitt slut. Klockan 11 på södra torget är det som gäller... behöver ni av någon anledning ändra på det så får ni ta och ringa oss andra.

Shump

Blir bra, jag och carl cyklar så vi kommer direkt till martin. Om någon nu skulle läsa detta innan dess :P hur som helt jag ringer martin innan.

Martoow

Jag tror icke det blir något spelande för mig den 30:e då det visade sig att jag är hos farsan... men runt klockan 12 den 1:e januari borde vi kunna vara hemma hos mig och spela.
Kanske kanske kanske kanske 5:e januari skulle funka om vi börjar asatidigt på morgonen(runt åtta) så att vi kan spela lika länge som vi brukar men så att jag ändå hinner packa inför hemresan.
:D

PS: den som har fått med sig min PHB(mitt namn står i början) kanske iaf skulle kunna ta och byta tillbaka sin? Jag tror jag har fått med mig Carl eller Julians för den ser äldre ut än min. ^^

FiBe

Jag skulle gärna spela en dag till innan Martin åker igen. Det enda som hindrar är väl egentligen LANet men om det finns någon tid så vore det ju bra. Den första kanske fungerar. Några förslag?

Dennis

jag kan komma den 1 och ev efter lanet med,fast är ganska trött då så vi får se =)

Carl

Jag kan nog den första. LANet börjar ju på kvällen, så det ska väl gå bra antar jag. Då föreslår jag också att vi börjar spela klockan tolv, och så äter alla innan eller nåt. Då kanske vi hinner spela färdigt del fyra om ni inte är alltför sega, och det vore ju trevligt ennadåva.

FiBe

Jaoo. Jag kan också den första så det skulle ju vara bra...

Dennis

låter bra =) Så det blir kl 12 den första då? hemma hos vem? eller kan alla?

Shump

Mmm, den första funkar nog för mig med. Gäller det samma för mig med, så om vi slutar typ fyra elelr nått sånt så går det bra. Inte säker på att jag orkar den femte, dagen efter lanet :P men antagligen. Men är det inte lika bra att vi börjar typ 10 eller nått istället, så packar martin innan kanske?

Martoow

Citat från: "Shump"så om vi slutar typ fyra elelr nått sånt så går det bra.

Då kanske vi kan börja spelandet runt tio den 1:e så hinner vi spela ett tag. :) Dock så förstår jag inte varför vi skulle behöva sluta klockan 1600. :?

Edit: Det skulle nog INTE funka särskilt bra att börja klockan tio på nyårsdagen... för ack, man är ju uppe sås sent. ^^