D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Mmm håller med om att det inte vore så bra att börja allt för tidigt, för precis som du säger, man är uppe ganska sent då.

Anledningen till att vi behöver sluta vid fyra är för att vi ska hem, göra iordning datorn och äta kvällsmat och sen är det ut till sexdrega som gäller. Vi skull ekunna sluta fem men senare än så går nog inte. Men det kan vi ta då.

Hur som helset verkar det som om alla kan den första, vilket är bra. Bäste vore det om vi dessutom kunde få till det på den 5:e också. Carl sa innan till mig att vi kanske hinenr klart med del fyra den 1:a men definitivt den 5:e.

TheRevenger

jag får uräkta att ja inte kunnat kolla forumet... men de e ju en sönda och då går det inga bussar... plus att ja måste va hemma med hunden :(
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

:P men din knas, det är ju inte en söndag :P den 1:a är ju på tisdag.

Shump

Jag vet inte riktigt om det är någon större ide att lira imorgon den första. Jag behöver vara hemma senast fyra, helst tidigare. Har också hört att det har varit lite problematiskt med skjuts, både för erik och för dennis. Så jag föreslår att vi satsar hårt på den 5:e istället.

FiBe

Ok det låter bra för mig. Har ändå upptäckt att det skulle bli svårt för mig imorgon också.

Martoow

Ja, jag borde kunna lösa packningen på kvällen ändå om vi spelar efter samma tider som vi gjort nu på lovet. Så ska vi säga klockan 11 hemma hos mig den 5:e så kan vi spela precis som vi gjort de senaste dagarna?

Nu ska jag kolla på lite fyrverkerier, kommer in på forumet igen imorgon och kikar.
baibai :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Låter bra, skulle nog bli lite för tidigt för mig om vi började åtta eller nio eller vad det nu var.

FiBe

Låter bra med den tiden den femte. Jag kan :)

Martoow

Citat från: "Shump"Låter bra, skulle nog bli lite för tidigt för mig om vi började åtta eller nio eller vad det nu var.

Ja, jag tänkte det... så nu kör vi efter samma 'schema' som vi brukar. ^^ Ni som vet om vilka tider vi spelar får gärna sprida det vidare till de okunniga. :D

Edit: Dennis sa att han var redo för en spelomgång den 5:e. Nu saknas bara Carl och Erik.

Dennis

kan inte någon mer dag på lovet tyvärr, ska plugga biologi resten av lovet från att jag kommer hem

TheRevenger

detta var ju lite fram å tebax :/ ja kna på lörda men verkar inte som om dennis kan så hur göra?

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Citat från: "Dennis"kan inte någon mer dag på lovet tyvärr, ska plugga biologi resten av lovet från att jag kommer hem

Ja, det är bara det att jag åker hem på SÖNDAG så det här är sista tillfället vi har att spela.

TheRevenger

i think we know that martoow...

Martoow

Jaja, det spelar ingen roll nu... spelomgången blir inställd.

Shump

Det var egentligen bäst så att vi inte lirar idag den 5:e. Har också biologi att göra. Vi får satsa på ett senare tillfälle istället. Det kommer ju trots allt rätt många lov under vår terminen.