D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

Jag har Baldurs Gate musiken på Mp3. Både 1:an och 2:an.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

TheRevenger

då skulle det ju va ordnat ganska fort eller nått eg? :)
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

@TheRevanger: Har du kollat efter tärningar på www.sfbok.se? Jag tror dock det är onödigt dyrt att beställa från internet.

TheRevenger

de takkar vi för :D de tog mej 3 min att hitta ett par bra tärnings set där ^^ enda grejen var att de va ju inga bilder... men då ska ja beställa ett par då.

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Är det nån som vet om Dennis är med på noterna? Han har inte varit med i diskussionen på ett tag. (:
Hursomhelst: Nu är det en vecka fem timmar och 15 minuter tills jag hoppar på planet från arvidsjaur och jag undrar vilka datum ni kan spela. För mig är det okej att spela hela lovet, har ju inget inbokat. 8)
Tycker också att det är lite kul att de andra gedoniterna vågar peta in kommentarer och tips lite här och var.
Ja, nu måste jag kila... 6-timmars matteprov om en stund. :roll:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

va får påminna dennis fibe och toft när vi ser dom:) sedan tror jag att det är bara porto som kan vara lite störande ^^ men det är typ 10 spänn eller nått i den stilen så det finns inga problem med det ^^

Dennis

kan hela första och andra helgen på ditt lov som det ser ut nu,måste dock ha lite tid o plugga med

Martoow

Plugga gör man på vardagarna. ;)

@Erik: 10 spänn är ingenting egentligen, men kolla bara ifall fler av oss ska köpa tärningar så kanske ni kan dela på den där tian. 8) Dessutom kanske någon planerar att köpa egen PHB?

jaja, måste kila till min samhällslektion... på en lördagmorgon. *suck*

Shump

Carl snackade om att åka till Götebord för att kolla på Robot SM eller vad det heter. Funderar på att följa med, då kanske man kan droppa in i SF-bokhandeln och inkassera lite (:< Ska kolla med carl imorn när.

Shump

Göteborg blir först mot april

Shump

Det kanske börjar bli dags på allvar att börja planera datum till att lira D&D, för det är väl nu till helgen som martin kommer?

Jag kan hela helgen, även fredagen om det skulle vara så.

Dennis

Citat från: "Shump"
Jag kan hela helgen, även fredagen om det skulle vara så.

samma

Carl

Jag kan nog också typ hela helgen eller nåt. Lördag tveksamt (hinner kanske inte läsa del 5 tills dess (jag kan hinna, men jag är inte säker)), men söndagen kan jag iallafall.

Vi har ju absolut inget att göra i skolan veckan efter helgen som kommer nu (alltså nästa vecka), så vi skulle ju kunna spela efter skolan nån dag eller nåt.

Martoow

På förslag från Shum så kan vi kanske spela när jag kommer på fredagkvällen. LAndar på landvetter kl. 20:05 så det vore najs om vi kunde ses klockan 24:00 på gedon om ni kan tänka er detta. Det blir då nattaspel(hoppas det blåser och viner utanför, mwa ha). :D
Om ni nu undrar varför jag inte åker raka vägen från landvetter till gedon så är det som så att min klass kommer ha vinteröverlevnadsutbildning hela fredagen och jag åker direkt därifrån till flygplatsen... jag kommer att vara helt slut och tänker sova ett par timmar. :wink:

@Carl: Spel på helgerna är väl att föredra, men jag måste säga att eftermiddagsspelandet är helt acceptabelt. 8)

Fråga: Blir det två dagars spelande detta lovet också(räknas en eftermiddag som en halv dag isf?)?  :wink:

Dennis

Citat från: "Carl"
Vi har ju absolut inget att göra i skolan veckan efter helgen som kommer nu (alltså nästa vecka), så vi skulle ju kunna spela efter skolan nån dag eller nåt.

jag har ett prov men de ska nog inte vara något problem