D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Dennis

Citat från: "Martoow"På förslag från Shum så kan vi kanske spela när jag kommer på fredagkvällen. LAndar på landvetter kl. 20:05 så det vore najs om vi kunde ses klockan 24:00 på gedon om ni kan tänka er detta. Det blir då nattaspel(hoppas det blåser och viner utanför, mwa ha). :D
Om ni nu undrar varför jag inte åker raka vägen från landvetter till gedon så är det som så att min klass kommer ha vinteröverlevnadsutbildning hela fredagen och jag åker direkt därifrån till flygplatsen... jag kommer att vara helt slut och tänker sova ett par timmar. :wink:

@Carl: Spel på helgerna är väl att föredra, men jag måste säga att eftermiddagsspelandet är helt acceptabelt. 8)

Fråga: Blir det två dagars spelande detta lovet också(räknas en eftermiddag som en halv dag isf?)?  :wink:

jag kan tänka mig att slagga över hela helgen på geddon igentligen,sålänge det finns möjlighet till det, slå blir det enklare med bussar för mig med, om erik har tid underlättar det nog för honom med.
Om ni inte ordnar det på något annat vis då

Carl

Martoow

@Dennis: Jag vet inte vad reglerna säger om att sova på gedon... kanske går att kringgå om du slaggar i ett hörn medans vi spelar?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

jag kan nog iprincip när som helst... på lördan där ville en kompis till mej ha med mej på en grej om dom ska va i borås annars så e dom i GBG å då klarar ja mej :) angående er tur till GBG så tänkte ja kolla om nån kan köpa ett par tärningar till mej.. betalar i förtur OFC :) så vi får se denna lördan kan va knasing eller så kan den inte va knasig :) men jag skulle vilja se henne iaf men vi kör på att vi spelar så mkt som möjligt :D ses då hare gött

/erik
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Kan folk skriva på torsdag kväll om de kan lira på fredagen eller inte? Jag ska också kolla med carl ifall han över huvud taget hinner läsa igenom i Savage Tide tills dess.

Omm man ska kolla över hela helgen så vore det bäst om vi kunde lira på fredag fam till lördag kväll eller söndag förmiddag, jag skulle behöva förbereda för mitt svenskatal några dagar innan.

Angående GBG så kommer det som sagt inte bli av föränn långt fram.

Dennis

Citat från: "Martoow"@Dennis: Jag vet inte vad reglerna säger om att sova på gedon... kanske går att kringgå om du slaggar i ett hörn medans vi spelar?
mja dygna 2 nätter orkar jag i varje fall inte, men vilka dagar blir det o spela nu då?

Dennis

Jag hinner spela på fredag eftermidda, bara det inte blir allt för sent, för om jag kan dra till gedon direkt efter skolan så slipper jag krångla med bussar, kan ju sitta där o vänta/äta ofc

TheRevenger

så nu kommer det till det vanliga då.. turen bestämmer vad som händer :) men vi skulle ju kunna köra nu på fredag när det nu var ?2400? men sedan så skule ju carl kunna hine men annars så får han sitta med det på den tiden för att vi ska kunna spela på lördan en hel del i alla fall :)

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

FiBe

Hmm har upptäckt att det var ett tag sedan jag skrev något här... Men i vilket fall låter fredag bra för mig om alla kan vill säga. helgen kan jag vilken dag som helst, men behöver åtminstone nån timme till socilakunskap *blööööö*.

Martoow

@Dennis: Om vi börjar klockan 00:00 på lördag morgon då? :wink:
Skämt åsido, om jag förstått det rätt är lördagen inte en dag att spela på... då återstår:
Fredag kväll/natt -
Söndag -
Måndag eftermiddag -
Tisdag eftermiddag -
Onsdag eftermiddag -
Torsdag eftermiddag -
Fredag eftermiddag -
Lördag

Copy/paste och sätt in era namn efter strecken där det passar... saknas en tid eller ett datum är det bara att skriva in. Kom ihåg att som det ser ut nu så kan jag spela i stort sett när som helst.
I övermorgon kan det då bli dags med spelande... så ... öka! 8)

TheRevenger

Fredag kväll/natt - erik
Söndag - erik
Måndag eftermiddag - (kanske erik)
Tisdag eftermiddag - (kanske erik)
Onsdag eftermiddag - (kanske erik)
Torsdag eftermiddag - (kanske erik)
Fredag eftermiddag - (kanske erik)
Lördag - erik

Martoow

finfint, nu ska folk bara följa herr Revengers exempel.

Shump

Jag och FiBe satt och kollade lite i skolan på foruemt då vi blev förbluffade! Det är ingen som har sagt att det inte går på lördagen. Vi även snackat med carl och dennis och vi tycker alla fyra att vi satsar på fredag kväll/natt och varför inte när vi ändå är där, fortsätta på lördagen.

så om vi ska följa ert exempel, svarar även för några andra:

Fredag kväll/natt - Julian, Fibe, Carl, Dennis
Lördag - Julian, Fibe, Carl, Dennis
Söndag - Carl. Julian, Fibe och Dennis kan helst inte pga läxor
Måndag eftermiddag - osäkert(Julian, Fibe, Carl och Dennis)
Tisdag eftermiddag - osäkert(Julian, Fibe, Carl och Dennis)
Onsdag eftermiddag - osäkert(Julian, Fibe, Carl och Dennis)
Torsdag eftermiddag - osäkert(Julian, Fibe, Carl och Dennis)
Fredag eftermiddag - osäkert(Julian, Fibe, Carl och Dennis)
Lördag - osäkert(Julian, Fibe, Carl och Dennis)

Egentligen så är hela nästa vecka lite osäker, men det vore roligt om vi kunde få in lite fler tider. Men det tycker jag att vi kan bestämma senare när vi lirar.

Martoow

Ja, det verkar som att jag missförstod er förut.
Jo, lördag låter grymt... lite fundersam när det gäller somn bara som ni vet. :P
I vilket fall tycker jag att vi kör på fredag till lördag och bestämmer fler speldatum när vi träffas.

TheRevenger

mjo vi e nog där på fredag då alltså ^^ så då ringer jag han nyckel ansvarig medans vi e där för tidigare kan jag ikke komma åt :/ om inte jag kan gå på brädspels kvällen idag.. men de ingen ide så vi löser detta imorrn då ^^