D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

Jag som trodde du redan hade hämtat nyckeln, Erik.
Men bara vi har nyckel till imorgon kväll så är det ju cool. :wink:

EDIT: För att ni ska kunna planera imorgon säger jag att vi bör vara på gedon 23:30. Då har jag lite tid på mig att pusta ut efter en hätsk dag. :P
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

23:30 blir bra för mig (: hoppas bara det löser sig med nyckel.

TheRevenger

nyckeln skall fixas idag efter skolan vid 4-5 eller så fort geddon öppnat :) sedan ska allt vara fina fisken som dom säger^^ och martin det är ju lite imba din bana på nwn alla mobs i campanjerna har inte en "sportmössa" som du säger ^^
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Hoppas ni hinner se det här:
Jag tycker att vi tar och börjar vid 12:00 imorgon, söndag. Har ni invändningar får ni nog ta och ringa till oss andra så att vi får reda på't i god tid. Försökte ringa Shump tidigare ikväll men fick inget svar, hade hoppats han kunde lägga fram förslag på forumet medans jag var på bion.

8)
//Daephistus

FiBe

Shump

Det ska nog funka bra för mig.

Carl

12.00 låter enna bra dåva.
Hmm... något säger mig att Shump (och kanske Dennis) kan behöva en liten recap :P

Martoow

Daephistus satt och skissade på ritningar och planer inför det stundande försvaret av Farshore. Om man lyckas genomföra alla ändringar skulle 500 man kanske hålla stånd mot 50000. Mmm... vi får se hur det kommer att gå. 8)

När jag lade upp som förslag att vi skulle spela även i veckan lät det som att de flesta höll med. Så om ni har nån kort dag i veckan och vill spela så får ni slänga fram det datumet, bitte. :D
Jag ska titta på hur det ser ut med spelande på lördag då det var snack om det.

Ahh, gött med lov.  :lol:

TheRevenger

onsdag e vi halvdags lediga men dom säger att dom är upptagna så vi får se sedan är det nog bara fred, lörd, sönd...

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Dennis

jag kan från kl 15:00 på onsdag, och hela helgen + fredag, torsdag är jag upptagen och imorgon(tisdag) behöver jag nog vila ut lite

Shump

Hmm... i veckan så vet jag inte, det kan bli svårt. Men jag tycker vi satsar hlet på helgen. Möjligtvis fredagen fast då tycker jag inte vi lirar osm vi gjorde senaste fredagen. I så fall så får vi sova där.

Martoow

Har pratat med min käre far och byter lördagen mot torsdagen med honom, vilket betyder att jag kan spela D&D med er.
Om ni ändå känner för att spela i veckan så fixar vi det. :D

EDIT: Daephistus har en överraskning för er alla... mwa ha ha!.  :twisted:

Carl

Shump

Gött med lördagen, då blir det till å knarka. Vad säger ni om att börja redan vid tio? Och kan inte folk försöka kolla med sina mammor och pappor och se till att vi kan lira en bra bit in på kvällen så vi slipper avbryta typ 8.

TheRevenger

mjo de ska nog va helt OK att stupa en lörda för detta... vi kanske kan bli färdiga med försvaret och så vidare då ^^ då tar vi det med ett leende när det rengnar bomber på båtarna så ses då om inte annat... :)