D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Dennis

Citat från: "Shump"Gött med lördagen, då blir det till å knarka. Vad säger ni om att börja redan vid tio? Och kan inte folk försöka kolla med sina mammor och pappor och se till att vi kan lira en bra bit in på kvällen så vi slipper avbryta typ 8.

Mina föräldrar vill inte hämta efter 12 iaf, för de jobbar ganska ofta helger... Så antingen fram till 10-12 tiden eller så får alla stanna över på natten också

Edit: Jag kan ordna så jag är där från 10 tiden iaf

Dennis

Citat från: "Shump"Hmm... i veckan så vet jag inte, det kan bli svårt. Men jag tycker vi satsar hlet på helgen. Möjligtvis fredagen fast då tycker jag inte vi lirar osm vi gjorde senaste fredagen. I så fall så får vi sova där.

jag kan bara på lördagen, det är biologi/engelska nästa vecka och jag & simon har knappt börjat

Martoow

Då verkar det som att det är imorgon, lördag, som gäller då.
Sedan var det en liten fågel som viskade i mitt öra att försvaret av farshore inte skulle kunna spelas förrän till sommaren, så jag tror att stackars Sarie får vänta på att det ska regna bomber över båtar. :wink:
Tycker att det är ett sunt beslut att lägga starttiden vid klockan 10(och som en vis person sa: "kolla med edera mammor och pappor så att vi slipper avbryta vid 8-tiden." Det tål till och med att sägas en gång till... senare.). 8)

Sen undrar man bara hur lång tid det skulle ta att åka till Sasserine och tillbaka nu när vi rensat på vägen? :P
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Dennis

Citat från: "Martoow"
Tycker att det är ett sunt beslut att lägga starttiden vid klockan 10(och som en vis person sa: "kolla med edera mammor och pappor så att vi slipper avbryta vid 8-tiden." Det tål till och med att sägas en gång till... senare.). 8)

Jovisst, men det är inte alltid att de kan hämta senare, jag brukar oftast veta innan jag ringer hem på ett ungefär när de kan, ofta kan de efter 11 eller tidigare än 9, men ska höra med dem för säkerhetens skull

Shump

Måste tyvärr meddela att jag INTE kan långfredagen innan påsk och att det inte finns någon chans att jag skulle kunna ändra på det. Men efter typ måndagen efter det så är jag fri.

TheRevenger

det var carl som inte va hemma under påsk :( men aja knarka warhammer då eller nått?

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Då får vi starta en tråd i den delen av forumet som behandlar warhammer. Ska se om jag kan få ihop en hyfsad armé som är någorlunda hel(Erik kommer ihåg hur mycket som gick sönder senaste gången vi spelade... ack). :wink:

Hursomhelst så kommer jag hem på torsdag kväll... ganska sent så det blir väl inget  D&D-spel då, men om det skulle gå att lösa så kan jag typ varje kväll på påskis utom nån av helgerna(då SKA jag vara hos farsan...punkt).

TheRevenger

vad heter då denna tråd? eller finns den inte? Länka! :D

Shump

Här är martins Warhammer-tråd

http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=1726

edit:
btw, när det ändå togs upp så kan jag vilken dag som helst under mitten av lovet, alltså inte i början eller mot slutet.

TheRevenger

då så ska de nog va lite blaha me de men vi kan nog lösa så att julle får va me en gång me :)

nu va de slut på warhammer här XD

TheRevenger

så vad har ni planerat nu som nästa grej att göra? Det E KUUUUL att Svara säg de 20 gånger å gör de sen så ska ni se :P

Shump

Dessa kryptiska meddelanden...

TheRevenger

so there is nothing at all happening here even after my critical message.. although cryptic it was not that hard now leave a post or submit chaos^^

Martoow

ojoj, nu händer det grajjer.
vi har studiedag nästa vecka så jag kanske kan ta och flyga hem om jag får ledigt mån-ons under näst-nästa vecka.
Mer om detta ikväll eller imorgon.
Som ni kanske förstår så vill jag spela... ASAP, för man har blivit fett sugen på att försvara farshore efter en så lång paus nu. :D