D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

du de vore jävligt gött att fixa det lilla senariot vi har där ^^ men roligast vore om vi inte dog eller typ städerna som e på själva stor ön inte blev överkörda.. men de löser vi i alla situationer :D :D
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Jag tror att, om vi slår våra kloka huvuden ihop, så kommer invasionsstyrkorna slås ned redan i hamnen.
Det enda som kan gäcka våra planer är om stranden i söder blir deras primära landstigningsplats.
Trots fällorna i skogen kommer en stor del av fienderna säkerligen kunna ta sig ända fram till skogsbrynet och sedan försöka storma staden.

Jag ska titta närmare på kartan igen när jag kommer hem.
Ska beställa flygbiljetter ikväll.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Flygbiljetter äro beställda:
Onsdagen den 30:e april till lördagen den 10:e maj.
jag kan spela på alla datum emellan resdagarna som det ser ut nu.
Helgen antar jag att ni helst vill knarka D&D på? :D

Shump

ack... första till fjärde april kan jag ej lira, då är jag antagligen inte hemma. Tror inte carl heller är hemma eftersom han är i sin stuga då.

Martoow

Då blir det obönhörligen spel på en eftermiddag om det nu blir av överhuvudtaget. : /
Näe, nu ska jag inte vara så pessimistisk så istället lägger jag måndag 5/5 och tisdag 6/5 som förslag. Jag kan komma ner till bäckäng och möta er så går vi tillsammans till fortet gedon.  8)
kom ihåg att sprida vidare :D

Dennis

Måndag och tisdag passar bra för mig. :D

TheRevenger

måndag 5/5  -dennis -erik
tisdag 6/5  -dennis -erik

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Det är FAAAAAAIIILLL!!! På grund av mkt läxor, att jag och carl är borta denna helgen, så hinner och kan vi inte lira D&D denna gång då martin kommer. ACK! Det får helt enkelt vänta till mitten av sommaren.

TheRevenger

suck... aja de kommer va en hög me folk på geddon på torsda tror ja så vi e där en stund å spelar lit men om de e nå så ring å kom ner sen...

Shump

Det blir nog D&D iaf. Men då börjar vi på morgonen eller nått och slutar typ vid fyra så man kan plugga svenskaskit på kvällen. Om inte martin visste det men så är det studiedag då. Posta tider så ska det vara bestämt imorn 22:00.

Martoow

Av en ren händelse säger en lite röst i huvudet åt mig att gå in på forumet och kika runt... och så upptäcker jag att det blir D&D trots allt.  :roll:
Nu ska vi då bara se till att alla vet att det är torsdag som gäller.
Jag är asapå.. kan tänka mig att börja mitt i natten om det skulle behövas.

yay, farshore skall utplån...ehrm... försvaras. 8)

TheRevenger

YAY då får vi överleva situationen äntligen^^ då säger vi midnatt ikväll? XD

Shump

9 är det bestämt imorn, hoppas att erik ser detta för det är bara han som inte vet.

Shump

Okey, som de flesta vet så kommer det inte bli så mycket spelande till helgen som det var tänkt men söndagen ska jag nog kunna klämma in lite D&D tid.

TheRevenger

de vore kul om det blev nått spelande ja :)