D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Hmmm... ack, det visar sig att jag måste upp vid 6 på morgonen på måndag och eftersom carl först kunde vid 7 tiden så är det inte säkert att jag kan spela på söndag. Men jag får se.

Martoow

Jag kommer iallafall vara hemma i borås till på söndag... har inte kommit ihåg att säga det förrän nu av någon anledning.
Det blir vad det blir, det är ju sommarlovstider trots allt. 8)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Jupp, det får bli vid något annat tillfälle. Även om folk skulle jobba(iaf skulle nog dennis det) så borde vi nog kunna samla ihop lite tider att spela. Evetnuellt skulle man kunna göra som dennis föreslog, att man bokar upp en hel vecka med D&D under sommaren, för då skulle det inte kännas så onödigt att åka hem från sommarstugor etc.

Carl

Det blir alltså ingen D&D på söndag?

Dennis

nej de verkar inte så, tyvärr, vad som först verkade bli 4 dagar är nu alltså, inget

Edit: men de blir väll fler tillfällen

FiBe

Hallåjsan. Tänkte bara säga att jag är hemma från Spanien igen och Julle är väl snart hemma också? I vilket fall börjar det kanske bli dags att leta efter möjliga speltillfällen igen. Jag kan i princip vilken dag som helst i juli så ni kan ju posta vilka dagar eller veckor som passar er.

Shump

NICE! Jag snackade med carl idag och vi undrade när fibe skulle komma hem. Jag liksom fibe kan också i princip närsom helst förutom den 5:e då jag fyller år (:

Dennis

Kan vara med ett tag framöver, kan tyvärr inte svara på hur länge... Troligtvis närsomhelst denna och nästa vecka, förutom den kommande lördagen nu. :)

Carl

Gött. Jag kan typ närsomhelst. Folk verkar vara sega och inte läsa här, så vad sägs om att börja på söndag? Det vore bra om vi kunde bestämma datum typ idag. Jag föreslår på söndag. Vad säger ni andra greker?

Shump

Jag tror det blir bäst med något datum nästa vecka. Jag kan inte spela helgen som kommer och inte helgen efter det, men annars kan jag nog.

Martoow

Jo, nu är det så att jag fortfarande är ute i sommarstugan två veckor till, men vi ska se vad jag kan fixa. Som det ser ut nu kommer jag komma hem runt den 14:e.... men det kan snabbt ändras. 8)
jag ska se till att skriva på forumet  så att ni vet när jag kommer hem.

Det var snack om en hel vecka med bara D&D... jag är som sagt alltid på för D&D. ^.-

Martoow

Jo, nu är det så att jag fortfarande är ute i sommarstugan två veckor till, men vi ska se vad jag kan fixa. Som det ser ut nu kommer jag komma hem runt den 14:e.... men det kan snabbt ändras. 8)
jag ska se till att skriva på forumet  så att ni vet när jag kommer hem.

Det var snack om en hel vecka med bara D&D... jag är som sagt alltid på för D&D. ^.-

FiBe

Någon gång nästa vecka blir bra för min del. Nu hänger det bara på när martin kommer hem igen och om erik lyckas kolla forumet  :wink:

Shump

finns det någon nöjlighet att du, martin, kan komma hem till nästa vecka. Då skulle vi kunna satsa hela veckan måndag till torsdag. Skulle kanske även kunna lira på fredag men det beror på.

Martoow

då menar du måndag den 7:e till söndagen den 13:e?