D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Men om alla är där 11:30 så vore det nice. Så kan vi börja så fort martin kommer.

FiBe

Jao det låter bra. Ska se till att vara där 11:30

Martoow

Jag antar att Julian för Carls talan? Har våran spelledare återhämtat sig? Kan det varit 'red fester' månne? :P
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Carl

Hej alla barn! Nu är jag frisk typ, så jag kan spela imorgon!

Men lite ack-nyheter. Julle verkar ha ätit flugsvamt eller nåt annat grönt och han var på väg att bli sjuk trodde han, men han skulle posta imorgon ca 2 h innan start med definitiva svar.

Martoow

Spelning instäld p.g.a. Julians flugsvamp *nods*

FiBe

Synd att det inte gick spela idag, men hur sjuk är Julle? Kan han imorgon?

Martoow

han sa något om imorgon på teflon (Jag stavade det rätt! *nods*)... ska ut och käka om en stund så jag undrar om ni skulle kunna få reda på vad som gäller.
Tack på förhand!
*waves*

FiBe

Julle vet inte än om han kan spela imorgon men OM han kan skriver han det på forumet vid 9 imorgon och i så fall kan vi börja spela två timmar efter, alltså ca kl 11.

Carl

FiBe

Jag antar att det inte blir något idag då? Eftersom Julle inte skriver.

FiBe

Jahopp. Bekräftat. Julle är fortfarande sjuk så det blir tyvärr inget idag heller.

Shump

Ack det här lovet har varit ett misslyckat D&D lov ): först carl sjuk sen är erik på lan och sen blir jag sjuk när vi väl får tid ): hur som helst tycker jag vi tar dom sista timmarna vi kan skrapa ihop och spelar på så jag föreslår imorgon till nån gång på kvällen, eller senare ifall inte folk ska iväg och fira nyår (annars kanske det kan göras på geddon :P) jag är lätt på eftersom vi har inget planerat för i år med familjen och sen är det bara nyårsdagen som jag kan spela mer D&D.

FiBe

Låter som en mycket bra idé. Jag kommer att ha en ganska tråkig nyårsafton annars så jag är lätt på också. Det vore ju nice :P  Någon som inte är på?

Carl

Jag är på, kan dock bara till cirka halv sju, och på nyårsdagen (1:a antar jag det är?) kan jag hela dagen.