D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

FiBe

Ok. Säker på att du inte kan längre? Det skulle bli en trevlig nyårsafton... :D  I vilket fall tänkte jag bara säga att om Erik eller Dennis skulle få problem med att ta sig hem kan jag köra.

TheRevenger

aj då... morsan e sjuk och jag har varit uppbokad ett tag nu så jag får tyvärr meddela att det inte funkar imorrn...
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

FiBe

Jahopp. Det verkar alltså bli som vanligt imorron ):  Någon som vill göra något annat imorron? Jag orkar inte med det nyårsfirandet jag egentligen ska på, iallafall inte hela tiden.

Carl

Jag skulle kanske vara på att mekka nåt imorgon. De tycker jag ska vara med och äta nyårsmiddag och grejer, men efter det skulle jag kunna tänka mig att hitta på nåt. Nån mer? Nåt förslag?

Shump

japp jag är på. Men hur gör vi imorn? NU hoppas jag verkligen att alla kan för det är sista tillfället. Jag föreslår att vi träffas som vanligt vid 10.

Dennis

jag är på kl 10 den första januari, går in och kollar här imorgon bitti och då vill jag veta hur det blir :-)

TheRevenger

vill helst inte va i stan före 12-13 nån gång måste få sova lite

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

japp, håller med erik. 10 blir för tidigt, 13 kan vi väl spika så borde alla få sömn de som behöver.

Dennis

fick ändrade planer, ledsen. Men D&D har failat detta lovet för folk har valt andra saker framför det, dock ingår även otur med sjukdomar + imorrn är det dagen efter nyår så vill gärna ta det lite lugnt. Gott nytt år på er dock :)

FiBe

Så vad menar du? Bara för att det inte lyckats så bra hittills så struntar vi i det idag också? Det är sista tillfället på 6 månader, och det är inte ansträngande att spela så kom igen nu. Vi har spelat EN gång detta lovet och nu har vi ett tillfälle som alla egentligen kan så jag tycker att vi tar det tillfället. Jag har har varit uppe nästan hela natten och kört folk åt alla håll och knappt sovit. Jag gick upp mycket tidigare än jag annars hade gjort och jag har en j**** huvudvärk men jag gnäller inte för det. (Och ja, jag är irriterad)

FiBe

Ok. Det slutgiltiga för dagen är att vi börjar spela kl 2.

Martoow

Jag kommer hem vecka 15+16 i samband med min födelsedag. spela då kanske?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

om inte annat kan vi ju alltid gratta dej :)

Shump

Japp, klart att vi ska gratta martin. Dock så ska carl bort på påsklovet. Tror det är vecka 16. Men vi kanske kan lira nån/några helger. Kanske även nån eftermiddag.

Martoow

hmm... det kan dock bli så att jag stannar kvar i AJR några av dagarna på påsklovet. Vi ska nämligen skriva prov för Luftis, vilket innebär att om Carl ska bort så är det ganska kört.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va