D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Dennis

Nice, då är alla där senast 13:00 iaf, förhoppningsvis redan kl 12:00.
Vi ses där, ta med er mat, godis och ett bra humör :D

Dennis

Hejsan alla spelgalna, så nu börjar det bli dags för ännu ett lov och lite mer spelande. Tänkte jag skriver en post så vi kommer igång. Det som borde diskuteras är ju såklart tider, jag vet Martin kommer hem den 20:e december, men jag tror inte på något spel innan julafton hur som helst. Men veckan emellan jul och nyår kanske blir lite spel? ev även efter nyår?

Skriv vilka tider ni kan, själv kan jag i princip hela lovet :)

TheRevenger

samma här. inget utom jul i sej själv är på tablån.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Jag börjar mitt jullov den 18:e december och har ända fram till 17:e januari. Så jag borde nog kunna få några tider att spela :P Dock så har jag ingen aning alls vilka dagar jag kan. Vet ej när jag vet /: men kommer säga till så fort jag vet.

Martoow

Hej allihopa!
Mycket riktigt Dennis, jag kommer hem den 20:e men jag kan faktiskt tänka mig att samlas någon kväll innan(brukar ju vara mest off topic första dagen). Om trägårn har öppet så kan vi ju dra dit och ta en öl och snacka ihop oss om planerna.

Jag har inga planer under lovet förutom julafton, juldagen och nyårsafton.

Är det förresten någon som kan skriva en kort recap på vad som hände senast? Det är trots allt ungefär ett halvår sedan vi spelade.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Jag kommer nog inte kunna dagarna 24:e till 28:e. Hur länge är folk hemma/har lov?

Kan lätt träffas nån kväll innan julafton. Kanske tom hinner med nån/några dagar spel.

Btw, har sagt till carl att gå in här och kolla. Men får se om han kommer ihåg. Hans telefon har tydligen pajjat så jag får inte så ofta tag på honom nu för tiden,

FiBe

Martin, jag såg att du hade ringt. Jag gissade att det hade med forumet att göra och jag hade ju rätt :D  Jag vet inte riktigt vilka dagar jag kan spela än. Jag har två jobb på gång och får jag något av dem, eller båda, så jobbar jag nog hela ert lov i princip. Men även om jag får nåt av jobben så blir det ju alltid några dagar och jag kan antagligen på eftermiddagarna ändå.

Att gå till trägårn en dag och prata ihop oss kanske skulle vara bra om alla kan en dag.

Martoow

Får se om de har öppet de dagarna vi kan samlas, men det löser vi då. Finn säkert något annat ställe att dra till om det skulle bli så.  :roll:

Dennis

Tänk vad underbart det vore om carl kunde ge oss lite info om hur lovet såg ut för han :D

Shump

Jag tjatar på honom så fort jag ser honom. Kan dock inte lova nått.

Carl

Hallå allt folk! Det är lite tveksamt om jag kommer hinna spela innan jul, men skulle vara på att samlas nån dag och dryga. Typ 26/27 nån gång är nog bäst att börja för mig.

Martoow

Shump

Tjo! Har hört rykten om att vi skulle träffas idag å snacka ihop oss eller nått. Funkar dock nog ej för mig. Vore bättre om vi träffades imorn eller nån annan dag innan julafton.

Shump

Ack! Jag känner nig kass å lite febrig. Kan nog inte vara med på nått ihopsnack nu innan jul ): Ni får väl ha det utan mig.

Martoow

Föreslår nu spel den...
- 27:e - Martoow
- 28:e - Martoow
- 29:e - Martoow
- 30:e - Martoow
Med starttid klockan 12:00(ska till tandläkaren den 28:e så kanske blir tio minuter sen)