D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Carl

Vi går och lägger oss nu, så alla här tycker att det vore nice om vi börjar kring typ 15.00 imorn.

Martoow

Good news: klockan 15 är inga problem för mig!
Bad news: Fick SMS från Dennis imorse(som jag vidarebefordrade till er) där han sa att han inte alls var så på för att spela. Jag fick SMSet runt kl4 i morse.
Frågan är om han vet att vi börjar klockan 15 istället. Då har han ju faktiskt haft elva timmar på sig att sova(förutsatt att han gick och lade sig precis efter att han skickat SMSet).
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Det blir spel imorgon istället.
Gedon klockan 13.
Be there!

Shump

Yo! Kan vi säga 14:00 imorn istället, men så har alla ätit när vi träffas då?

FiBe

14.00 skulle passa bättre än 13.00 för min del också. Jag har några saker jag måste fixa innan vi börjar spela så en extra timme skulle vara bra. Vad tycker ni andra?

Dennis

Jag var helt död igår, vaknade väldigt sent och ni vet hur jag är när jag är trött och grinig(inte rolig att ha att göra med)
Spel från kl 14:00 går lika bra för mig som från kl 13:00 bara jag vet vilket.

Martoow

Brorsan drar tillbaka till Falun idag. 14:00 blir bäst.  8)

TheRevenger

Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

14:00 blir det då, på geddon.

TheRevenger

blir ej något med mej imorrn/idag
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Då är vi hos mig istället. Klockan 13 som vanligt. 8)

Shump

Fuck, är fortfarande lite konstig efter den dumma tabletten igår. Är nog bäst att jag avvaktar några timmar och kollar omjag blir bättre. Hör av mig senare.

Dennis

Om nu julian mot förmodan blir bättre idag och ni blir sugna på att spela så vore det bra om vi kunde vara hos mig, eventuellt kanske filip skulle kunna plocka upp er isf? får höra med honom, annars får jag väldigt lång restid och det kanske inte blir mening alls att spela. vi får väll se vad som händer,

FiBe

Hmm. Det skulle nog gå att ordna, men om julle inte blir bättre snart kommer vi nog inte kunna börja spela förrän ganska sent då. Så det kanske inte blir någon idé att spela alls. Men vi får se om julle blir bättre.

FiBe

Om alla kan spela i morgon börjar vi kl 13.00 (?) på geddon om Erik kan vara med eller hemma hos någon annan om han inte kan vara med. Så hur många kan i morgon?