D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Jag ska nog vara kry imorn så det funkar för mig.

Dennis

Vi kan vara hos mig om ni vill och det inte går på geddon, finns gott om plats =) och så slipper jag krångla med bussar

Martoow

Jag är på för spel idag, självklart!
Men vilket blir bäst egentligen: Ska vi vara hos Dennis eller ska vi vara hos mig(jag kommer att anta att vi inte kommer att höra något från Erik)? Vilket tycker ni andra blir smidigast?

För övrigt så ska vi snart slänga ut våran gran, så det är bara för Carl att mumsa på.  :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Ja, och här har vi mikro för de som inte äter granbarr :P

Shump

Hmm... om fibe har lust å hämta oss i stan typ så skulle vi kunna ta oss till dennis. annars vore det bra om vi idag kunde vara hos carl å spela. Känner att min mage fortfarande är lite skum å vore bra å inte behöva åka massa buss om jag behöver ta mig hem.

FiBe

Jag skulle kunna köra till Dennis, men om jag ska vara ärlig tycker jag inte att det verkar vara den smidigaste lösningen då jag och Dennis bor på varsin sida av Borås. Det känns mer logiskt att vi som bor utanför åker in till er, än att alla åker ut till Dennis. Men det är klart att det går någon gång ibland. Det beror på vad ni andra tycker.

Det enda jag inte gillar med det är att det skulle innebära att jag totalt skulle bli tvungen att köra 6-7 mil idag, men jag förstår att det kan vara skönt för Dennis att slippa åka buss och gå hem på kvällen också.

Så vad tycker alla?

Shump

Men vad säger folk om att vara hos carl idag då, om det är ok för honom, och så kan vi disskutera om att vara hos dennis nån anna dag där.

Carl

FiBe

Ok. Då blir det hos Carl då?

Shump

Hur löser folk det med mat idag då? Finns en pizzeria, fast ligger en bit bort. Det finns ica också om nån vill köpa å värma. Eller ska vi säga en annan tid om folk behöver för att äta innan?

Martoow

vilken hållplats går stiger vi av?
Kan också bli så att jag blir några minuter sen, tvungen att fixa lite med maten innan jag far.

Shump

Ska vi säga 2 då istället?

Martoow

Visst!
Men igen; vilken hållplats? 8)

Shump

Det får nog carl svara på, är ej säker.

Carl

Vilken buss tar du? Ängsgården eller sörbo?