D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

6-7mil? aja, det skulle nog kosta ungefär som det är för mig bussen upp till martin på en dag och tillbaka och idag kan jag inte lösa det med skuts ner till sandared och enbart att gå ner skulle ta 40 minuter så jag har inget lust att ta mig in till stan idag tyvärr

Dennis

Jag kan inte imorrn (torsdag), men vi kanske borde börja planera för på fredag? Vore roligt att få in 1 eller 2 dagar till. Anledningen till att jag inte kan imorrn är att en polare från tyskland kommer hit och vi kunde bara samla ihop oss för en filmkväll under torsdagen denna veckan sedan ska han hem till tyskland igen, och det vore synd att inte träffa han eftersom det troligtvis inte blir en till chans förrän i sommar. Men på fredag kan jag från kl 12, bara vi har en planering klar senast kl 9-10 på fredag.

FiBe

Jag, Martin och Carl kan spela på fredag, hela dagen. Om Erik kan på fredag så spelar vi på geddon, annars är vi antagligen hos Martin.

Dennis

CitatErik. Woy. The Rev-Dev.Minna, matteruyo...  says:
ska på bio-.-

Martoow

För säkerhets skull så har ni det här svart på vitt: Starttid klockan 13:00 hemma hos mig.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Shump

Shump

FiBe

Imorgon verkar det som att det blir sista omgången detta halvåret. Som vanligt spelar vi på geddon om Erik kan vara med. Annars blir det antagligen hos Martin igen.

Dennis

Om inte erik skriver innan runt 10 tiden imorgon så antar jag att vi blir hos martin, ska försöka få tag på han innan jag somnar ikväll med

Carl

Hallå! Folk verkar konvergera mot spice är nice klockan 13.00, så det skulle vara coolt om alla kunde samlas där då typ eller nåt

Dennis

låter nice med nice and spice, jag möter er där klockan 1 imorrn då =)

Dennis

Hejsan på er allihop, då var det förhoppningsvis snart dags igen!
Jag ska försöka kontakta er alla på msn med om jag kan, men förhoppningsvis så får ni ett pling på eran email att tråden är aktiv igen..

Till att börja med undrar jag när ni kan i sommar?
Just nu kan jag ifrån dessa dagar:
20/6 - 1/7
10/7---->

Jag hoppas att ni är redo för lite fortsatt episkt spel :) detta är något man ser fram emot varje lov!  :twisted:

Shump

Hmm i dagsläget har jag ingen aning faktiskt /: Jag kommer i bästa fall kunna jobba en del, i annat fall så ska jag plugga över sommaren. Men annars så är jag nog i Borås större delen av sommaren. Så det blir nog inte flera dagar i rad som jag kommer kunna spela, men förhoppningsvis ska jag kunna få lite tid då och då. Men vi borde iaf kunna spela nån gång per vecka.

Ska säga till carl eller fibe om jag stöter på dom.