D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Så, nu har jag äntligen lyckat dra mitt arsle till detta forum. Ska försöka vara lite mer aktiv framöver. Anledningen att jag inte har varit så aktiv är för att jag helt enkelt har vetat att det inte har kunnat bli av nått mer spelande förrän lovet.

Gällande spelandet då. Ja... detta kanske blir tyvärr lite problematiskt eftersom jonas kommer hålla programmeringslan där vi kommer låsa in oss några dagar och vara produktiva och skriva spel, inget är riktigt "officielt" men det jag kan säga är att det kommer bli av och att kraven är att man måste kunna programmer (eftersom vi som kan, inte ska behöva spendera hela tiden med att hjälpa de som inte kan.) Därför kommer inte jag iaf kunna spela några av de dagar i lovat(den 5:e och två-tre dagar framåt, detta är dock osäkert).

Annars ser det ut som om jag är helt ledig under lovet förutom någon dag, antagligen beroende på hur det passar oss, då jag, carl och anton ska skriva biologirapport.

Martoow

Det ska inte vara några problem då lovet är veckan innan de datumen. :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Vi kanske borde försöka bestämma några dagar då alla kan eller att alla skriver upp dagarna de har möjlighet att spela så vi kan kolla vilka dagar vi kommer att spela då? =)

Martoow

Mjo, det är lite si och så på den fronten för mig än så länge... men om jag säger att än så länge är vardagarna aktuella.

Shump

eeehh.... tror nog att vardagarna skulle kunna gå bra. Tror det inte är mkt vi har då i skolan (inte vi matte-datare iaf). Vet inte hur det är med kemisterna. Men nackdelen är ju då att vi bara kan lira på eftermiddagarna och kanske inte så länge

TheRevenger

Shump.. Shump.. Shump-.- Vi har lov då så då ska ni inte ha nånting att göra ändå...
Sedan det här med dagar så kan jag when ever where ever så detta ska nog gå bra:) Alla vi som går Bäckäng kan ju ses å skaffa lite info och lägga ett komplett utdrag här.

P.S. Var har ni gjort av Toft?
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Som ni kanske förstår så kommer jag ha fullt upp på lovet, men så fort jag vet mera kommer jag posta datum och tider här på forumet.
Julian, kan du se till att Carl får se vad som är på gång? :D

Shump

Martoow: Jupp det ska jag göra. (:

Alla: AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!! JAG ÄR FÖRVIIIIIIIIIIIIIIIIRRAD!!! Har vi lov eller inte samtidigt som martin?!?!?! Martin säger att han har veckan före och erik säger att vi har samma som martin?!!?! Skona min hjärna och ge mig svart på vitt när vi har vårat lov och martin sitt.

Martoow

Vi har lov under exakt samma vecka, Julian.
:D

TheRevenger

hehe Vi får väl se om lille julian så att han vet om när detta är :)
Men Murt får ju höra av sej via telefon till toft så tt vi får datum från honom oxkså... Annars så skiter detta sig innan vi har ens försökt....

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Men jag har nog inte Carls nummer... skulle funka bättre om någon av er kan prata med honom "live"(både praktiskt sett och för min ekonomi :lol:).

Martoow

För det första ska vi fira 100 posts.
För det andra ber jag om ursäkt för dubbelpost.
För det tredje vill jag bara säga att jag kommer vara upptagen på helgerna under lovet och fram till lunchtid nån gång den 30:e oktober och den 1:a november.
kkthxbai?
/bow

Shump

Som säkert de flesta vet så sker det lan den 28:e till 30:e. Så då är jag uppbokad iaf, jag är också uppbokad den första helgen. Annars ser det ganska tomt ut, vet dock inte om vi kommer eller när vi (jag carl och anton) ska skriva lite biologi under veckan.

TheRevenger

Då får det väl bli typ den andre eller tredje?
hmm 28-29 e nog bättre i så fall men nu har vi nåra datum att ta i alla fall :D

Martoow

Men Erik, Julian sa precis att 28-30 inte funkar, vi kommer få köra 31:a oktober och 1:a November.
Jag föreslår att vi spelar den 31:a då(försök se till så att FiBe och Carl för reda på det föreslagna datumet). Sen är jag sugen att spela två dagar på raken, så vi behöver ju bara norpa dagen efter(1:a november) till spelande om ni är på för det.