D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

Jag kommer hem en eller två dagar efter den 13:e juni. Vi ska till sommarstugan ett par-tre veckor på raken antagligen, men det är inte bestämt när. Farsan brukar kunna vara ganska flexibel med det.

I slutet på sommarlovet kan det bli så att jag flyttar till Falun, bara en lite heads up.

Är sjukt pepp på att spela igen. 8)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Carl

Hallå!

Jag kommer till borås nån gång nästa vecka, senast den 5:e. Kan nog spela i stort sett närsomhelst.

FiBe

Hallå. Jag jobbar alla vardagar hela sommaren utom vecka 26 då jag har semester. Men jag börjar 14.00 och slutar 19.00 varje dag så jag kan både innan och efter jobbet. På helgerna är jag såklart ledig också.

Martoow

Föreslår då en omgång spelande den 20:e. alla på?

Shump

den 20:e funkar nog för mig, men varför inte den 19:e också?

FiBe

Jag kan både den 19:e och den 20:e.

Martoow

Dennis kunde inte den 19:e. Men Erik är i alla fall på för spelande den 20:e, postar åt honom då han i nuläget befinner sig i skövde.
Men vi skulle ju kunna samlas vi som kan redan den 19:e och eventuellt spela Chtulhu eller greja med History of the Hammer. 8)

Carl

Jag kan på både 19e och 20e.

TheRevenger

history of the hammer? was' dat?^^
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

"History of the hammer - Limited edition" är ett datorspel som jag, FiBe och Carl har meckat med under julledigheten. Det är ett tredjepersons-beat-em-up med mycket action och snart också blod. 8)

Dennis

Låter nice med spel den 20:e Jag kommer nog hem på förmiddagen från tyskland den 19:e så det kan gå iaf om alla är på, flyget går på förmiddagen så jag hoppas att vara hemma verkligen senast kl 3, eftersom det även är en vardag så kanske det funkar bra med tanke på att filip ändå jobbar. Jag vet inte hur trött jag kommer vara, men vi har säkert en påse plopp någonstanns ^^ :roll:

Edit: Om ni vill nå mig de närmsta dagarna, så smsa mig =) Jag åker till tyskland om 9 timmar

Martoow

Kan numera inte spela på lördagen. Det kom lite grejor emellan, men söndagen är fortfarande fri. Awesome, är sjukt taggad på lirande. 8)

Shump

Då tycker jag att vi spelar på söndagen den 20:e istället. Blir ju bara jobbigt å stressigt för dennis annars.

Martoow

Jo, jag tänkte bara att vi som känner att vi kan och orkar kunde samlas någonstans och hitta på något. Jag visste att alla inte skulle kunna på lördag, men ack, det visade sig att jag inte kunde heller. :P

Vi kanske borde börja planera för nästa spelomgång redan nu? Jag bör kunna spela de flesta dagarna under resten av sommarlovet. Nu när jag ska bo i borås i åtminstone ett år så kommer det att bli betydligt lättare att spela på vanliga helger också. :)

Shump

Jag är på att hitta på nått iaf.