D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

På söndag klockan elva ska spelandet börja kom vi fram till hos Carl på fularkvällen. Jag och Erik ska vara där klockan 10:30 och levla upp Sarie bara. :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Hej alla glada människor.
Nu är det dags för spelande igen, på måndag faktiskt. Men var beredda på en spelpush ända fram till på torsdag.
I nuläget är jag lite osäker på om vi har en nyckel till gedon eller inte, därför ska jag kolla med de andra i huset om det är OK att vi sitter i mitt vardagsrum och meckar.
I vilket fall, måndag är det som gäller och jag föreslår klockan elva på förmiddagen som starttid.

EDIT: Det bör även tilläggas att jag är i sommarstugan från idag till på söndag. Där har vi inget internet och mobiltäckningen är inge vidare, men jag är hemma senast på söndag eftermiddag.
Det är för övrigt grönt ljus för att spela här på trandared på måndag.

Shump

Carl

Dennis

Jag kan tyvärr inte på måndag, men jag kan resten av dagarna, eventuellt om jag åker tidigare imorrn isf... kanske redan vid 7-8 tiden... Resten av dagarna kan jag pusha dock!

Mvh Dennis

FiBe

Jag kan på måndag. Om Dennis kan fram till 7-8 tiden så blir det ju ändå några timmar.

Carl

Martoow

Jo, nu har jag ringt runt och fixat till så att det blir spelande imorgon.
Hos mig på trandared klockan 11 är det som gäller.
Erik kommer ha en körlektion klockan 14:20, men det var vi medvetna om redan förra veckan så då tar vi andra lunchpaus samtidigt.
Dennis får skjuts från sin kompis av FiBe. De kommer att kunna vara på trandared på utsatt tid. Dennis behöver dock åka hem tidigare än vanligt på kvällen, men så skulle det vara endast på måndagen.

Är det något mer problem som måste lösas? Isf, ring mig snarast.

TheRevenger

Imorrn, torsdag är sista dagen på ett tag vi spelar. Så skriv gärna när nästa gång på tal är^^
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Carl

Den 17:e blir det spel, och jag, julle, fibe och maritn kan också då

TheRevenger

bara dennis är klar med detta så är det inbokat^^

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Jag har pratat med Dennis om spel den 17:e, det bör inte vara något problem. Jag ska dock påminna honom när han kommer tillbaka från balkan.

TheRevenger

då säger vi att om annat skulle inträffa kidnappar vi honom istället^^

Shump

Den 18:e fyller min bror år, så då kan jag inte spela. Men 17:e går fortfarande bra för min del.

Martoow

Då drar jag tillbaka till sommarstugan igen den 18:e igen och stannar till helgen därpå.

Idag har jag dessutom inhandlat ett paket från Neogames med massa böcker till EON, ett rollspel som vi bör testa vid ett senare tillfälle. Jag har tänkt gå igenom reglerna med Carl och sedan får vi se vad vi kan koka ihop. 8)